Hvilken tid på dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
13 svar
2 synes godt om
24. april 2013

Maja88

Hvilken tid på dagen tager i jeres forskellige vitaminer osv???

jeg tager piller mod for lavt stofskifte om morgenen... vitaminpille med aftensmad og jern inden jeg går i seng... mangler at få fiskepiller puttet ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Victoria2013

Jeg tager kun jernpiller og vitaminpiller... jern-pillen tager jeg som regel i løbet af formiddagen, midt imellem at jeg har spist morgenmad og formiddags-mellemmåltid. Vitaminpillen tager jeg til aftensmaden

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Kia2013 skriver:

Jeg tager kun jernpiller og vitaminpiller... jern-pillen tager jeg som regel i løbet af formiddagen, midt imellem at jeg har spist morgenmad og formiddags-mellemmåltid. Vitaminpillen tager jeg til aftensmaden

spiser du så meget fisk?

Anmeld

24. april 2013

Klokkeblomst88

Vitaminpillen sammen med et måltid -> enten morgenmad eller aftensmad. Jern tager jeg inden jeg går i seng (så satser jeg på, at den bliver bedst optaget )

Anmeld

24. april 2013

Victoria2013

spiser du så meget fisk?

Ikke mere end før jeg blev gravid, jeg spiser som jeg plejer... prøver at spise noget mere fiskepålæg, men det er også det. Jeg købte godt nok sådan nogle fiskeolie-piller til at starte med, men får simpelthen opstød af fiskesmag i timevis efter, så dem droppede jeg hurtigt

Anmeld

24. april 2013

Miss Church

Maja88 skriver:

jeg tager piller mod for lavt stofskifte om morgenen... vitaminpille med aftensmad og jern inden jeg går i seng... mangler at få fiskepiller puttet ind

Jeg tog vitamin-pille, fiskeolie og kalk om morgenen og jern inden sengetid 

Anmeld

24. april 2013

Mom2

Maja88 skriver:

Fiske olien er bedst at spise om morgenen

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Maja88 skriver:

jeg tager (når jeg husker det) jern om morgenen og så gravitamin om aften

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Christina88 skriver:

Fiske olien er bedst at spise om morgenen

Er der nogen speciel grund til det?

Anmeld

24. april 2013

pcoramt

Maja88 skriver:

jeg tager gravitamin til mogenmaden (inden) og så jern inden sengetid.. resten får jeg igennem almindelig fødevarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.