Du må ikke stjæle min baby !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Bamseboet :D

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-10853433.ht ml

ja så er det slut med at stjæle babyerne :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Pia.

Ved ikke hvad jeg skal sige.... !!!

Har da aldrig hørt noget så dumt... Det er stadig mennesker vi taler om ikk... - det ender med de skal chipmærkes som hunde !!! :S;)

Kram fra Pia.

Anmeld

18. marts 2008

Honningblomst

Ja, det er jo trist hvis det er sådanne forholdsregler vi skal tage i fremtiden...men ville godt nok også være tragisk at få stjålet et barn:(
Knus..

Anmeld

18. marts 2008

Bamseboet :D

jo, men jeg vil da aldrig efter lade mit barn alene på hospitalet, enten er jeg ved siden af det, ellers er min mand ved siden af det... (L)

syns det er lidt vildt det med dørene lukker og låser :))

Anmeld

18. marts 2008

Helle30

Tjah, nu fremgår det jo ikke af artiklen, om det har været et problem, at børnene forsvinder. Hvis det er tilfældet, så synes jeg, tiltaget er ganske glimrende. Det skulle da nok være det allerværste, jeg kunne komme ud for, at mit barn forsvandt, - så hellere en rem om ankelen.
Fra sygehusets side kan jeg faktisk også godt forstå det. Tænk at have ansvaret for en afdeling, der får ry af at forbytte babyer, eller at babyer ligefrem forsvinder.
Derfor synes jeg alligevel, det er en sygt samfund, hvor sådan noget er nødvendigt.
Hilsen Helle

Anmeld

19. marts 2008

Millepus

Min soen fik ogsaa alarm paa da han blev foedt for 3aar siden, men nu bor jeg ogsaa i USA . Her faar alle boern og babyer, der er indlagt paa sygehus alarm paa. Men her ogsaa vaeret flere eksempler paa babyer/boern der er blevet stjaalet. Det behoever jo ikke nodvendigvis vaere fremmede der stjaeler barnet, nogle gange er der familier der ikke kan helt finde ud af det. Og der er nu mange syge mennesker derude ( og nok flere her i USA end i DK), saa jeg har nu ikke noget imod en lille alarm omkring anklen
Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.