Gener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er gravid i uge 8, og jeg har de sidste par dage fået nogle nye gener. Jeg er begyndt at døje lidt med maven. Føler altid jeg skal på toilettet, det presser sådan i maven.
Og igår begyndte jeg også at få smerter og jag ved endetarmen. Er der nogle der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er gravid i uge 8, og jeg har de sidste par dage fået nogle nye gener. Jeg er begyndt at døje lidt med maven. Føler altid jeg skal på toilettet, det presser sådan i maven.
Og igår begyndte jeg også at få smerter og jag ved endetarmen. Er der nogle der har prøvet noget lignende?

En del af de fantastiske gener, der er på donationsbordet til gravide, er forstoppelse og hæmorroider, måske det er sådan noget? Jeg ved ikke, hvor tidligt man kan lide af sådan noget, men har hørt, at det bestemt ikke er særligt rart.
Får du nok at drikke?

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

En del af de fantastiske gener, der er på donationsbordet til gravide, er forstoppelse og hæmorroider, måske det er sådan noget? Jeg ved ikke, hvor tidligt man kan lide af sådan noget, men har hørt, at det bestemt ikke er særligt rart.
Får du nok at drikke?

Det kunne godt tænkes det var noget af det. Må nok hellere lige høre lægen ad når jeg skal til 1. lægeundersøgelse
Ja, jeg får masser at drikke. Er tørstig altid. Så får mindst et par liter vand og nogle glas juice og mælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.