Nadja Mathiesen skriver:
NF scanning i dag kl 14:00 og jeg er ved at dø af nervøsitet og spænding! Jeg glæder mig sådan til at se baby igen, men frygter jo selvfølgelig for at der skulle være noget galt! Jeg er i dag 12 + 5 og maven vokser og vokser! Hvad kan jeg forvente i dag? Hvordan forløber det? Og er det for tidligt at se køn?
Vil lige ønske dig en rigtig god skanning. Når sådan en nf-skanning forløber vel er det bare en af de allerstørste oplevelser. Det er også ofte efter denne begivenhed, at man for alvor tør tro på det. Man begynder at føle sig mere som (kommende) mor. Mor. Vildt...
Jeg har faktisk aldrig mødt nogen, der har fået kønnet oplyst til den her skanning, men jeg har læst et par gange her på siden, at nogle får det oplyst allerede da alligevel. Jeg ved ikke helt, hvordan det kan gå til..
Som regel vil skanningssygeplejersken godt lige kigge efter kønnet til MD-skanningen omkring uge 20, men det er ikke noget, hun skal... Tror, at rigtig mange køber sig en kønsskanning omkring 15 uger henne i gravididteten. Så er det ofte hos en klinik med 3d, så man kan se ordentligt efter. På sygehusene skanner laaaaaangt de fleste steder fortsat udelukkende med 2d, hvilket kan undre en smule, når nu mulighederne for at se så meget mere er der..
God dag! (Jeg har grædt af glæde til begge mine nf-skannninger)

Anmeld