Hvad får I tiden til at gå med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. april 2013

Rikke mor

Hej 

Jeg er nyuddannet pædagog, og er gravid i uge 27, så går bare hjemme og "søger" jobs - der er jo ingen der vil have mig, når jeg kun er arbejdsdygtg i 2 mdr mere. 

Mit spørgsmål lyder på: Hvad får I tiden til at gå med derhjemme - indtil manden kommer hjem fra arbejde? 

Jeg synes heller ikke energien er til det vilde, men har bare nogle dage, hvor sofaen fanger mig, og så halvsover jeg dagen væk - det resulterer i hovepine resten af "dagen".. 

Nogle forslag til hvad jeg kan lave alene eller med andre?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

lycly

For mig er det desværre lidt dyrt nogen gange at gå hjemme på barsel For jeg går på café med veninder, eller shopper tøj til enten min datter eller baby :p
Ellers så gør jeg rent, og tørrer støv af (det er bare lækkert når det er gjort HVER dag), tager opvasken og vasker tøj.
Ikke det mest spændende, men det er rart at få det gjort. Når det så er gjort, så ligger jeg altså også tit bare foran fjernsynet

Anmeld

24. april 2013

Victoria2013

Jeg har været ledig i hele min graviditet (faktisk ca. siden befrugtningen, hvad jeg kan regne ud). Søger selvfølgelig job men må indrømme at motivationen kan ligge på et lille sted på det seneste, fordi jeg er så langt henne (er næsten i uge 32 nu) og sikkert ikke får job alligevel...

Jeg laver diverse gøremål herhjemme... vasker op, vasker tøj, rydder op, køber ind, bruger tid på madlavning og bagning - er begyndt selv at bage brød eller boller til hver weekend. Ellers må jeg indrømme jeg nok mest bare sidder hér eller ser en film eller serie i fjernsynet. Shopping er det vist også blevet til en del