(februar) Noget af en opgave at skifte ble.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Diana...

Hold da op det er noget af en opgave at skifte ble lige øjeblikket   Føder hænder skal i munden, man skal om og ligge på siden, man skal have fat i ALT hvad der er på puslebordet, og man strækker benene helt ud når bleen skal af og på og så ligge han bare og griner samtidig  Men hold da op ha ha når man har lidt travlt og skal ud af døren så skal det bare overståes men ikke i følge Lucas 

Lucas er begynd at skubbe sig rund på hele gulvet så når han ligge på legetæppet så ligger han der kun 5 min og så han ude på gulvtæppet hold da op siger hans mor bare så synes at ALT går ALT for stærkt.

Han gider heller ikke rigtig lægge i arm mere  Så når han får sutteflaske skal han side halvt op  Hvor min lille baby henne?

Knus Diana som synes det en fantastisk alder men det går sgu stærkt og Diana som er MEGA skruk men bliver nød til at vente til næste år 

Her er et 2 min gammel billed og et 4 måned billed hold op hvor er der sket meget.

gerne billeder fra jer os 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Hold da op det er noget af en opgave at skifte ble lige øjeblikket   Føder hænder skal i munden, man skal om og ligge på siden, man skal have fat i ALT hvad der er på puslebordet, og man strækker benene helt ud når bleen skal af og på og så ligge han bare og griner samtidig  Men hold da op ha ha når man har lidt travlt og skal ud af døren så skal det bare overståes men ikke i følge Lucas 

Lucas er begynd at skubbe sig rund på hele gulvet så når han ligge på legetæppet så ligger han der kun 5 min og så han ude på gulvtæppet hold da op siger hans mor bare så synes at ALT går ALT for stærkt.

Han gider heller ikke rigtig lægge i arm mere  Så når han får sutteflaske skal han side halvt op  Hvor min lille baby henne?

Knus Diana som synes det en fantastisk alder men det går sgu stærkt og Diana som er MEGA skruk men bliver nød til at vente til næste år 

Her er et 2 min gammel billed og et 4 måned billed hold op hvor er der sket meget.

gerne billeder fra jer os 

Jeg kan sagtens følge dig, det er nogenlunde det samme der sker her. Han møvre (staves) sig rund på gulvet og i sin seng. Det er bare så hyggeligt.

Her er viktor 5 minutter gammel og nummer 2 er fra idag

Anmeld

29. juni 2009

Misjelle

Ja her er det også en fest at skifte ble, jo mere kompliceret man kan gøre det for mor jo bedre .

Sikke nogle lækre drenge i har jer. Jeg elsker bare at se billeder af de små .
Vi burde have en ugentlig billederunde, så vi kan følge med i alle forandringerne hehe.

Her er et billede af min dejlige nyfødte dreng og så et nyere.

Anmeld

30. juni 2009

Mca<3

Hvor er de dejlige og hvor går det altså alt for stærkt
Jeg føler trop med et helt nyfødt billede og et fra nu ..

Anmeld

30. juni 2009

Mira0911

Er fuldstændig enig... Julie gør det samme... Ligger sig nærmest om på siden når bleen skal lukkes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.