Behandlingen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Kløver

Cosmo&Maia skriver:

Lige meget hvor meget jeg læser om det og bliver informeret om det, så kan jeg ikke holde helt styr på det

Så tak for forklaringen  

Det skal nok komme, har taget mig mange nærlæsninger om behandling, bare at vide de få ting jeg ved, og synes jeg har laaaang vej endnu, forhåbentligt bliver det meste ikke nødvendigt og jeg bliver klog på det sidste om 1 mdr når jeg skal ind til gyn og høre hvad den præcise plan er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Cosmo&Maia

Maja84 skriver:

Det skal nok komme, har taget mig mange nærlæsninger om behandling, bare at vide de få ting jeg ved, og synes jeg har laaaang vej endnu, forhåbentligt bliver det meste ikke nødvendigt og jeg bliver klog på det sidste om 1 mdr når jeg skal ind til gyn og høre hvad den præcise plan er

Ja mon ikke det kommer på et tidspunkt  

Anmeld

23. april 2013

Kløver

Cosmo&Maia skriver:

Ja mon ikke det kommer på et tidspunkt  

Gør det helt sikkert, man sætter sig også mest ind i det man skal igennem selv

Anmeld

24. april 2013

ønskebørn74

Cosmo&Maia skriver:

Lige meget hvor meget jeg læser om det og bliver informeret om det, så kan jeg ikke holde helt styr på det

Så tak for forklaringen  

IVF sad putter de bare æg og sæd i samme skål og sæden skal gda klare det selv..

ICSI da bliver sædcellen puttet direkte ind i æget.. 

Har selv prøvet begge dele.. Og er lige blevet gravid med ICSI..

Anmeld

24. april 2013

gædde/gitte

o1Mutte skriver:

Fra 1 samtale gik der en uge, så skulle jeg igennem HSU og nu venter jeg på mens som kommer her den 2 maj ca og så ringer jeg og tilmelder os behandling Så ca 1 måneds ventetid i alt. Det er Dronninglund fertilitetsklinik

Dejlig klinik

er helt vild med personalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.