Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I går måtte vi aflive vores kat og forklarede pigerne at han nu er en stjerne på himlen som kigger ned på os..
Min yngste datter taler her til morgen med sin far om dette og siger lige så uskyldig "jeg griber ham bare, hvis han falder ned"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åhhhhhhhhhhhh den går lige i hjertet
2721 skriver: Er ked af at læser måtte aflive jeres kat. Var det derfor den havde tabt sig og så pjusket ud?Og hvor er din datter sød
Er ked af at læser måtte aflive jeres kat. Var det derfor den havde tabt sig og så pjusket ud?Og hvor er din datter sød
Ja den var ret syg - dyrlægens umiddelbare bud var at det enten var hjertet eller nyrerne det var galt med eller evt. Kræft.. Så han fik fred
Stumpen skriver: Ja den var ret syg - dyrlægens umiddelbare bud var at det enten var hjertet eller nyrerne det var galt med eller evt. Kræft.. Så han fik fred
Stumpen skriver: I går måtte vi aflive vores kat og forklarede pigerne at han nu er en stjerne på himlen som kigger ned på os.. Min yngste datter taler her til morgen med sin far om dette og siger lige så uskyldig "jeg griber ham bare, hvis han falder ned"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128