hvilken forskel på diameter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. april 2013

roenlund

Hejsa Kyndige kagedamer

Jeg skal lave en bryllupskage til en veninde og er lige pludselig blevet i tvivl om hvor stor forskel der skal være på lagene

den skal være i fire lag og skal ikke på stativ men stables direkte ovenpå hinanden, er 5 cm forskel nok eller er der så ikke plads til de blomster der skal pynte kagen? Har lavet en bryllupskage før men kan slet ikke huske hvor store bunde jeg lavede

Håber nogen kan hjælpe

Vh Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Dot D

5 cm kan godt gå, men der kan ikke være ret store blomster, men det kan gå Det kommer jo også an på, hvilke blomster du har i tankerne...

Jeg har også lavet nogle bryllupskager med lidt afstand i cm, så det kan godt fungere

Her er lige lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2013

roenlund

Dot D skriver:

5 cm kan godt gå, men der kan ikke være ret store blomster, men det kan gå Det kommer jo også an på, hvilke blomster du har i tankerne...

Jeg har også lavet nogle bryllupskager med lidt afstand i cm, så det kan godt fungere

Her er lige lidt billeder

Hvor meget forskel er der på det første billede?, det er fordi den skal være i fire lag og så har jeg ikke bagering mindre end 18 i diameter og så bliver det nederste lag hurtigt meget stor...

Anmeld

24. april 2013

Dot D

roenlund skriver:

Hvor meget forskel er der på det første billede?, det er fordi den skal være i fire lag og så har jeg ikke bagering mindre end 18 i diameter og så bliver det nederste lag hurtigt meget stor...

Den første er med 5 cm spring, så det kan fint gå

Anmeld

24. april 2013

roenlund

Dot D skriver:

Den første er med 5 cm spring, så det kan fint gå

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.