Så er det sørme allerede i morgen...vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Honningblomst

I morgen halv syv kører min x mig til Roskilde og så går det ellers løs engang op af dagen...glæder mig vildt til at få en fin mave, det synes jeg bare aldrig jeg har haft.
Så jeg vil i dag nyde den sidste dag med bulen over det gamle ks-ar og sige farvel til alle strækmærkerne som vidner om jeg har været som gravid...jeg vil ikke savne dem to sek.-smiler
Så om et døgn er der fedtsuget og skåret og jeg har fikset alt det der har generet mig.
Knus til Jer alle...
Eva...som går og pakker lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

I morgen halv syv kører min x mig til Roskilde og så går det ellers løs engang op af dagen...glæder mig vildt til at få en fin mave, det synes jeg bare aldrig jeg har haft.
Så jeg vil i dag nyde den sidste dag med bulen over det gamle ks-ar og sige farvel til alle strækmærkerne som vidner om jeg har været som gravid...jeg vil ikke savne dem to sek.-smiler
Så om et døgn er der fedtsuget og skåret og jeg har fikset alt det der har generet mig.
Knus til Jer alle...
Eva...som går og pakker lidt...

ihh hvor spændende... det bliver dejligt at komme af med...
mange gange held og lykke..

Anmeld

29. juni 2009

Valle81

Krydser fingre for at det hele går glat, og det ikke bliver for smertefuldt.

God bedring ffra i morgen af fra mig

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Held og lykke...

Anmeld

29. juni 2009

Henriette72

Vil tænke på dig og  for at alt går som det skal og at du bliver nødvendigt smertedækket

Knus

Anmeld

29. juni 2009

Mca<3

Ja mange gange held og lykke , håber det bliver rigtigt flot  Min overbo fik det lavet i vinters og ved hun havde noget ondt et godt stykke tid efter .. Mange knus

Anmeld

29. juni 2009

Diana...

Er det allerede i morgen hold da op...

Held og lykke det bliver da bare godt. Glæder mig til at se før og efter billeder 

Anmeld

29. juni 2009

Mathilde

Held og lykke med det hvor bliver det dejligt...
Glæder mig til at se billeder. (hvis vi må)

Knus

Anmeld

29. juni 2009

Honningblomst

Tusind tak I skønne piger...jeg glæder mig så meget, alt er pakket og klart..jeg frygter slet ikke smerten da det jo er en meget lille operation og ikke mindst med min sidste operation i baghovedet, det gik jo så godt..jeg griner lidt når jeg skriver det her, lyder sgu nærmest helt amerikansk, men nu er det også slut, i hvert fald for denne gang-griner
Knus Eva og dejlig dag til Jer alle i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.