Friplads og ændring i indkomst ? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2013

BabyHL

Sagen er den, at vi har fået dagplejeplads til vores dreng pr 6. Maj, og jeg skal selvfølgelig søge delvis friplads. Men jeg er i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gøre det. 

Lige nu får jeg barselsdagpenge, og det får jeg til og med den 01. Juli. Derefter holder jeg (betalt) ferie fra mit job, frem til at jeg starter studie 13. August og begynder på SU. 

HVAD oplyser jeg til kommunen? Skal de "bare" have mine sidste 3 "lønsedler" fra barselsdagpengene? Og hvad så når jeg begynder på su?

hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Wik

hejsa   

Jeg ved ikke om man må, men jeg ville indtaste din gennemsnitlige indtægt frem til jan 2014. Det gør jeg selv, for ikke at skulle lave ændringer hele tiden. De regner kun efter engang om året, så tænker det er det letteste for alle parter. Tror jeg beskrev forholdene i fritekst feltet. 

Anmeld

23. april 2013

BabyHL

Wik skriver:

hejsa   

Jeg ved ikke om man må, men jeg ville indtaste din gennemsnitlige indtægt frem til jan 2014. Det gør jeg selv, for ikke at skulle lave ændringer hele tiden. De regner kun efter engang om året, så tænker det er det letteste for alle parter. Tror jeg beskrev forholdene i fritekst feltet. 

Kan man ikke blive dømt for alt muligt, hvis det viser sig at man ikke må? 

Anmeld

23. april 2013

Mother-love

Har du nemid kan du gøre det elektronisk. Og først ville jeg ansøge med det du har nu og så gøre det når du kommer på su. Og når det er elektronisk tager det ikke mere end 5 min.

Anmeld

23. april 2013

Wik

BabyHL skriver:

Kan man ikke blive dømt for alt muligt, hvis det viser sig at man ikke må? 

Det tror jeg bestemt ikke man kan. Men du kan høre og ringe og høre dem ad. Jeg skrev jo at jeg havde taget gennemsnittet, fordi min indtægt varierede så meget. og har aldrig hørt noget for det. Og jeg har søgt af tre omgange. Først dagplejer, vuggestue og her ved årsskiftet. Det er let elektronisk, ikke samme show som boligstøtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.