Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa... Jeg går og venter på datoen for NF scanning.. Hvornår modtog I jeres tid? Og hvor langt var I på scanningsdagen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skulle selv ringe til svangreskabsambulatoriet på Hillerød hospital og bestille tid.
Jeg var 12+0 da jeg var deroppe.
Skulle selv bestille tid på Hvidovre hospital... Jeg var 13+2 og 13+6
Ok. Min lægen sagde, at jeg ville få besked med posten :-) Jeg ved godt der er god tid, synes bare det ville være rart at få datoen i kalenderen .. Puh ville ønske det var imorgen...
Menne skriver: Hejsa... Jeg går og venter på datoen for NF scanning.. Hvornår modtog I jeres tid? Og hvor langt var I på scanningsdagen?
jeg fik min med posten ca 4 dage efter jeg fik lavet vandre journal. og jeg var 12+3 til scanningen.
Jeg var ved lægen 9+2, og skulle som dig også vente på brev. Det kom da jeg var 10+3.
NF ligger for mit vedkommende når jeg er 13+0
Ventetid er altid lang
Her fik jeg det bestilt igennem diabetesambulatoriet på Rigshospitalet - de sørger for at bestille tider til mig Jeg var 13+1 da jeg var til NF denne gang og 11+ med min datter for 3 år siden
blomst84 skriver: Skulle selv bestille tid på Hvidovre hospital... Jeg var 13+2 og 13+6
Samme - 12+3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128