Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
7 svar
2 synes godt om
23. april 2013

Menne

Hejsa... Jeg går og venter på datoen for NF scanning.. Hvornår modtog I jeres tid? Og hvor langt var I på scanningsdagen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg skulle selv ringe til svangreskabsambulatoriet på Hillerød hospital og bestille tid.

Jeg var 12+0 da jeg var deroppe.

Anmeld

23. april 2013

blomst84

Skulle selv bestille tid på Hvidovre hospital... Jeg var 13+2 og 13+6 

Anmeld

23. april 2013

Menne

Ok. Min lægen sagde, at jeg ville få besked med posten :-) Jeg ved godt der er god tid, synes bare det ville være rart at få datoen i kalenderen .. Puh ville ønske det var imorgen...

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

Menne skriver:

Hejsa... Jeg går og venter på datoen for NF scanning.. Hvornår modtog I jeres tid? Og hvor langt var I på scanningsdagen? 

jeg fik min med posten ca 4 dage efter jeg fik lavet vandre journal. og jeg var 12+3 til scanningen.

Anmeld

23. april 2013

Frk. K

Jeg var ved lægen 9+2, og skulle som dig også vente på brev. Det kom da jeg var 10+3.

NF ligger for mit vedkommende når jeg er 13+0

Ventetid er altid lang 

Anmeld

23. april 2013

Clisolka

Menne skriver:

Her fik jeg det bestilt igennem diabetesambulatoriet på Rigshospitalet - de sørger for at bestille tider til mig  Jeg var 13+1 da jeg var til NF denne gang og 11+ med min datter for 3 år siden 

Anmeld

23. april 2013

M&N

blomst84 skriver:

Skulle selv bestille tid på Hvidovre hospital... Jeg var 13+2 og 13+6 

Samme - 12+3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.