Nogen der har nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2013

2013anonym

Hej piger

Nu har jeg efterhånden været ledig i et godt stykke tid, og det bliver mere og mere frustrerende. 

Har jo efterhånden hørt mange gange, at de fleste får job gennem bekendtskaber og netværk. Men hvad gør man så, hvis ikke man har så stort et netværk? Og ikke så mange bekendte? 

Jeg er selv nyuddannet. Så det må jo se meget sort ud for mig? 

Så tænkte jeg lidt på, at høre jer dejlige baby-brugere om der evt. skulle være en af jer, der kender en, der kender en, som evt. skulle stå og mangle en økonomiassistent/kontorassistent/blæksprutte eller andet? Om det er deltids-, fuldtids- eller vikarjob spiller ikke den store rolle lige nu. Er åben for næsten alt. Det må gerne være i region Syddanmark. 

Håber på lidt respons. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

2013anonym

Den forsvandt hurtigt.

Anmeld

28. april 2013

Ciss

Hej

Jeg ved jo ikke, om det hjælper, men min søster er i samme situation og har fået råd om at skaffe sig en ekstra kvalifikation, hvis hun kan, så hun arbejder på egen hånd med at lære sig et ekstra sprog. Måske kan noget i den stil være med til at højne dine chancer.

Kender desværre ikke nogen, som mangler folk lige nu.

Lykke til med jobjagten.

Anmeld

28. april 2013

2013anonym

Ciss skriver:

Hej

Jeg ved jo ikke, om det hjælper, men min søster er i samme situation og har fået råd om at skaffe sig en ekstra kvalifikation, hvis hun kan, så hun arbejder på egen hånd med at lære sig et ekstra sprog. Måske kan noget i den stil være med til at højne dine chancer.

Kender desværre ikke nogen, som mangler folk lige nu.

Lykke til med jobjagten.

Ja har også overvejet det. Eller overvejet en anden uddannelse. Men er meget i tvivl om det ville hjælpe. 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.