Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kunne ikke forlade tråden uden at give dig et kan slet ikke forestille mig det du skal igennem. ØV alså..
Valle81 skriver: Sådan noget øv, lort og pis.......og tusind grimme ord mere.I dag kl. 1030 skulle jeg møde op på sygehuset. Blev kaldt ind, den formelle snak blevv overstået og så skulle scanningen igang.Men det gik ikke som forventet........... hun kunne ikke se den lille ring, der tyder på graviditet inde i min livmoder..... der var alt andet, der tydede på graviditet, men bare ikke ringen............Min verden gik i stå der, nu kan jeg ikke få den medicinske abort lige nu her. De skal være 1000% sikre på at jeg er gravid i livmoderen og ikke uden for, før de kan sætte aborten igang. Det betyder at jeg i dag har fået taget blodprøver, og så skal jeg igen på torsdag. De skal tjekke om mit HCG-niveau er normalt og stiger for at fastslå at graviditen udvikler sig normalt. Hvis dette er tilfældet skal jeg ind og scannes igen om 2 UGER.... og hvis de så kan se ringen, så kan det hele sættes i gang.......Det er her mit hjerte går i stå......jeg skal være uønsket gravid i 2 uger mere........ Jeg kan ikke bære det. Med alle de symptomer jeg har osv. Jeg er afklaret og vil bare gerne have det overstået, sku da ikke gå i 14 dage mere......Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive.. Jeg har fuld forståelse for, at de ikke kan gøre noget, og at de skal være helt sikre, men jeg ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv....................... Jeg er tom................
Sådan noget øv, lort og pis.......og tusind grimme ord mere.I dag kl. 1030 skulle jeg møde op på sygehuset. Blev kaldt ind, den formelle snak blevv overstået og så skulle scanningen igang.Men det gik ikke som forventet........... hun kunne ikke se den lille ring, der tyder på graviditet inde i min livmoder..... der var alt andet, der tydede på graviditet, men bare ikke ringen............Min verden gik i stå der, nu kan jeg ikke få den medicinske abort lige nu her. De skal være 1000% sikre på at jeg er gravid i livmoderen og ikke uden for, før de kan sætte aborten igang. Det betyder at jeg i dag har fået taget blodprøver, og så skal jeg igen på torsdag. De skal tjekke om mit HCG-niveau er normalt og stiger for at fastslå at graviditen udvikler sig normalt. Hvis dette er tilfældet skal jeg ind og scannes igen om 2 UGER.... og hvis de så kan se ringen, så kan det hele sættes i gang.......Det er her mit hjerte går i stå......jeg skal være uønsket gravid i 2 uger mere........ Jeg kan ikke bære det. Med alle de symptomer jeg har osv. Jeg er afklaret og vil bare gerne have det overstået, sku da ikke gå i 14 dage mere......Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive.. Jeg har fuld forståelse for, at de ikke kan gøre noget, og at de skal være helt sikre, men jeg ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv....................... Jeg er tom................
forstår godt du er ked af det ! aner ikke hvad jeg skal sige andet end at give 1.000
MariaKyedDK skriver: forstår godt du er ked af det ! aner ikke hvad jeg skal sige andet end at give 1.000
Valle81 skriver: Tusind tusind tak......Du får lige seneste update....Så har jeg fået svar på mine blodprøver.Mine tal viser en helt normal graviditet, hvilket jo er positivt, for så er jeg ikke gravid uden for livmoderen.Jeg er indkaldt til skanning den. 6.5 kl. 13.30. Så håber jeg de kan se det de skal, og så bliver det sat i gang.Jeg har det rigtig svært..............Det er sindsygt psykisk hårdt.Jeg har ALLE symptomer på at være gravid. Mine bryster er vokset meget, de er så sindsyg ømme, jeg har kvalme, madlede, svimmel, hovedpine og er så træt. Jeg har sovet hele weekenden væk.Ville bare lige opdatere.......
Tusind tusind tak......Du får lige seneste update....Så har jeg fået svar på mine blodprøver.Mine tal viser en helt normal graviditet, hvilket jo er positivt, for så er jeg ikke gravid uden for livmoderen.Jeg er indkaldt til skanning den. 6.5 kl. 13.30. Så håber jeg de kan se det de skal, og så bliver det sat i gang.Jeg har det rigtig svært..............Det er sindsygt psykisk hårdt.Jeg har ALLE symptomer på at være gravid. Mine bryster er vokset meget, de er så sindsyg ømme, jeg har kvalme, madlede, svimmel, hovedpine og er så træt. Jeg har sovet hele weekenden væk.Ville bare lige opdatere.......
Tak , sødt af dig lige at fortælle det
kan ikke andet end at give din en masse nu hvor du er i så en hård tid....
ville ikke gå forbi uden og gi et
håber du har nogle og tale med om det, du er velkommen til og skrive ellers, har prøvet noget lignede selv før!
held og lykke!
Tanja. skriver: Hold nu op det er bare ikke fair at du skal gå så længe, gud hvor jeg føler med dig sødeste
Hold nu op det er bare ikke fair at du skal gå så længe, gud hvor jeg føler med dig sødeste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128