Enirt skriver:
Min søn ( snart 4 mdr gammel) sover rigtig meget om dagen lige for tiden har vel stået på en en 3 ugers tid. Han er så meget vågen i løbet af aftenen og sover så igennem natten til ved en 4-5 tiden hvor han får flaske og så står han først for alvor op kl 7-8 stykker, men bliver hurtig træt og sover så til en 11-12 stykker og så er det lidt forskelligt hvordan eftermiddagen og aftenen ser ud.
Er det for meget? er det en fase? hvordan skal jeg håndtere det, altså er det ok eller skal jeg prøve at ændre det?
Vores er 3 måneder.
kl 6-7 vågner hun og skal spise
kl 8 er hun træt og skal sove igen
kl 10-10.30 skal hun vækkes/ vågner hun fordi hun skal have mad
kl 11-12 er hun igen træt
kl 14 skal hun vækkes/ vågner hun fordi hun skal have mad
kl 16 sover hun højst sandsynligt igen
kl 18 skal hun vækkes/ vågner hun fordi hun skal have mad
kl 21 er hun igen træt
kl 22-23 får hun for sidste gang mad og her skal hun som regel vækkes og falder faktisk i søvn relativt hurtigt bagefter og sover så igennem hele natten.
Så hun er måske vågen omkring 6-10 timer hele dagen, andre dage sover hun det meste af dagen og så der de specielle dage hvor hun faktisk er rigtig meget vågen, men alt i alt ser hendes dag ca ud som beskrevet ovenover.
Jeg tror bare at det ændre sig engang imellem hvor de har nogle perioder. Vores havde lige en 2 ugers periode hvor at søvn simpelthen var spild af tid selvom hun var så træt og nu er hun så gået tilbage til den almindelige rytme igen. 
Anmeld