Hvad pokker gør jeg lige? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
2 svar
2 synes godt om
23. april 2013

LSM

Vi er pt igang med.projekt natamning slut, min søn vågner rigtigmange gange om natten og så var det så nemt lige at ligge ham til men det skal være slut nu
Det er første nat, i nat og han har været vågen en del gange, men har kunne tage ham op vugge ham og ligge ham ned igen.
Men men men nu står jeg med ham på armen og han sover men lige så snart jeg ligger ham ned begynder han at skrige helt vildt, jeg tager ham så op u vuggeposition og han falder i søvn med det samme, men ja lige meget hvor længe jeg har stået med ham skriger han helt vildt når han ligges,
SO WHAT TO DO!? Hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Team Putte

LSM skriver:

Vi er pt igang med.projekt natamning slut, min søn vågner rigtigmange gange om natten og så var det så nemt lige at ligge ham til men det skal være slut nu
Det er første nat, i nat og han har været vågen en del gange, men har kunne tage ham op vugge ham og ligge ham ned igen.
Men men men nu står jeg med ham på armen og han sover men lige så snart jeg ligger ham ned begynder han at skrige helt vildt, jeg tager ham så op u vuggeposition og han falder i søvn med det samme, men ja lige meget hvor længe jeg har stået med ham skriger han helt vildt når han ligges,
SO WHAT TO DO!? Hjælp mig piger

prøv at tage ham op med dynen omkring ham, vug og læg.. Så oplever han ik på samme måde at han bliver lagt igen

Anmeld

23. april 2013

LSM

Team Putte skriver:

prøv at tage ham op med dynen omkring ham, vug og læg.. Så oplever han ik på samme måde at han bliver lagt igen

Tak for svar han jeg kunne ligge ham lige efter jeg havde skrevet indlægget, men må prøve i nat, så kan det være det ikke tager en time og tyveminutter gaaaaab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.