Når vi ikke vil ha flere børn, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Tip!

jeg bruger p plaster.. Sætter det på balden, skifter det en gang om ugen.. Det er simpelt og nemt. 

en lidt dyr form for prævention, 260 kr for 3 mdr, men hellere være sikker.. Jeg husker heller ikke p piller.. Derfor valgte jeg p plaster.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

jeg bruger p plaster.. Sætter det på balden, skifter det en gang om ugen.. Det er simpelt og nemt. 

en lidt dyr form for prævention, 260 kr for 3 mdr, men hellere være sikker.. Jeg husker heller ikke p piller.. Derfor valgte jeg p plaster.. 

Tror os jeg kommer til at glemme at skifte, når det er 1 gang om ugen

Eller bange for det ikke klistre ordentligt...

Anmeld

22. april 2013

Tip!

Anonym skriver:

Tror os jeg kommer til at glemme at skifte, når det er 1 gang om ugen

Eller bange for det ikke klistre ordentligt...

Jeg har det i min kalender som bipper med det en gang om ugen..

Det klistre fint nok, i slutningen af ugen kan det godt gå lidt af i kanten. Men ikke noget jeg ligger mærke til.. 

Anmeld

22. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

ingen af os vil steriliseres??

Drømmen om 4 børn er der stadig, fra min side

Manden er færdig og vil ikke have flere, end de 3 vi har, derfor sagde jeg at så kunne han jo lige så godt blive steriliseret, så var vi fri for bøvlet med prævensation, men det vil han ikke

Jeg vil ikke steriliseret, jeg er "kun" 27 og måske et lille håb om nr. 4 lever lidt endnu (har dog accepteret at 3. var den sidste, men håbet vil jo nok altid være der)

man kan jo håbe at p-pillen til mænd snart kunne blive en realitet

se her

Forstår i øvrigt udmærket at ingen af jer ønkser sterilisation, jeg synes, der er gået inflation i det indgreb... Men hvis nogen skal, må det da altid blive manden, da det er så meget mindre et indgreb..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.