Lorte graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
8 svar
1 synes godt om
22. april 2013

jlp90

Hej

Jeg har lige taget en graviditetstest fra rfsu og den vidste bare ingenting og det har jeg squ aldrig prøvet før. Der har altid været en kontrolstreg. Så Lorte test siger jeg bare - ja, jeg er bare hidsig for tiden
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

MIWULA

jlp90 skriver:

Hej

Jeg har lige taget en graviditetstest fra rfsu og den vidste bare ingenting og det har jeg squ aldrig prøvet før. Der har altid været en kontrolstreg. Så Lorte test siger jeg bare - ja, jeg er bare hidsig for tiden
Knus

Du får lige en Håber der snart sker noget. 

Anmeld

22. april 2013

jlp90

MIWULA skriver:

Du får lige en Håber der snart sker noget. 

Tusinde tak. Jeg må vist bare se og få købt en ny test....

Anmeld

22. april 2013

MIWULA

jlp90 skriver:

Tusinde tak. Jeg må vist bare se og få købt en ny test....

Er du gået over tid? 

Anmeld

23. april 2013

jlp90

MIWULA skriver:

Er du gået over tid? 

Ja det troede jeg. Sidste måned var min cyklus 21 dage, måneden før 23, denne her gang var den vist 27, jeg havde i hvert fald en lille bitte smule mens i morges. Jeg har bare haft luften i underlivet de sidste 4 dage ligesom da jeg ventede lærke. Jeg tror squ bare ikke vi kan få flerebørn. Syntes vi har prøvet i en evighed!

Anmeld

23. april 2013

MIWULA

jlp90 skriver:

Ja det troede jeg. Sidste måned var min cyklus 21 dage, måneden før 23, denne her gang var den vist 27, jeg havde i hvert fald en lille bitte smule mens i morges. Jeg har bare haft luften i underlivet de sidste 4 dage ligesom da jeg ventede lærke. Jeg tror squ bare ikke vi kan få flerebørn. Syntes vi har prøvet i en evighed!

Jo self kan i det. Det skal nok komme. det kan jo også være fordi du måske tænker for meget over det.  

Anmeld

23. april 2013

jlp90

Ikke luften men murren

Anmeld

23. april 2013

jlp90

MIWULA skriver:

Jo self kan i det. Det skal nok komme. det kan jo også være fordi du måske tænker for meget over det.  

Ja det kan da godt være.

Anmeld

23. april 2013

MIWULA

jlp90 skriver:

Ja det kan da godt være.

for der snart sker noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.