Gravid og vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
2 svar
1 synes godt om
22. april 2013

dollygirl

Hej piger

Jeg er i uge 11 og det er nr to barn.

Jeg kan mærke denne gang har jeg allerede fået mega stor appetit :/ jeg er ikke særlig stor eller hverken høj pige, så er bange for jeg bliver kæmpe og ligner en ballon :/

Har i gode råd for hvad man kan spise når man hele tiden bliver sulten?

Og nogle sunde opskrifter eller pålæg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

AnthonsMor

dollygirl skriver:

Hej piger

Jeg er i uge 11 og det er nr to barn.

Jeg kan mærke denne gang har jeg allerede fået mega stor appetit :/ jeg er ikke særlig stor eller hverken høj pige, så er bange for jeg bliver kæmpe og ligner en ballon :/

Har i gode råd for hvad man kan spise når man hele tiden bliver sulten?

Og nogle sunde opskrifter eller pålæg ?

Jeg havde en sygelig appetit da jeg var gravid, jeg spiste MANGE æbler, gulerødder og agurker skåret i både/stykker og stænger.. Så fik jeg også stillet min søde tand, da jeg spiste pink lady æbler, som bare er lækre!

Hvis du bare sørger for, at det du stopper i munden ikke er usundt så gør det ikke noget med appetiten Ellers drik riiigeligt vand, det mætter også en smule

Og tillykke med bebs!

Anmeld

22. april 2013

dollygirl

Martsbaby skriver:

Jeg havde en sygelig appetit da jeg var gravid, jeg spiste MANGE æbler, gulerødder og agurker skåret i både/stykker og stænger.. Så fik jeg også stillet min søde tand, da jeg spiste pink lady æbler, som bare er lækre!

Hvis du bare sørger for, at det du stopper i munden ikke er usundt så gør det ikke noget med appetiten Ellers drik riiigeligt vand, det mætter også en smule

Og tillykke med bebs!

Tak

Okay det gør jeg så tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.