babypakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

lycly

Jeg har først for et par uger siden bestilt den fra babysam Ved min sidste graviditet tror jeg at jeg gjorde det da jeg var omkring halvvejs
Tror godt man kan bestille dem tidligt i graviditeten, personligt kunne jeg bare ikke se nogen grund til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

AnonymMor

ved første graviditet bestilte jeg alle pakkerne omkring uge 8 ca men hentede dem dog ikke, hvilket var heldig nok da vi mistede i uge 21+0 pga misdannelser.

her anden gang bestilte eller købte vi intet før efter MD i ren frygt for at miste igen  men bestilte alle pakkerne lige efter MD og hentede dem i sidste uge jeg er i uge 22 nu.

Men jeg vil sige at det kommer helt an på hvornår man selv føler for at bestille dem om man er i uge 6 eller 30 er vel ens egen beslutning

Anmeld

23. april 2013

FrkZier

Mami_Ravn skriver:

Hej Alle

Hvornår bestilte i jeres diverse babypakker?? Jeg mener, hvor langt var i henne?? 

Jeg er 38+6 og har ikke engang fået hentet andre end rema1000 endnu 

Anmeld

23. april 2013

Miss Kat

FrkZier skriver:

Jeg er 38+6 og har ikke engang fået hentet andre end rema1000 endnu 

Argh, hvordan får I lige fat i den fra Rema1000? Når jeg eller min mand prøver at udfylde skemaet på deres hjemmeside, kan vi ikke vælge nærmeste butik. Altså, der sker simpelthen intet, når vi trykker på knappen. Og vi har ellers en Rema her midt i byen.

Anmeld

23. april 2013

Dulgretz

Miss Kat skriver:

Argh, hvordan får I lige fat i den fra Rema1000? Når jeg eller min mand prøver at udfylde skemaet på deres hjemmeside, kan vi ikke vælge nærmeste butik. Altså, der sker simpelthen intet, når vi trykker på knappen. Og vi har ellers en Rema her midt i byen.

Nu ved jeg ikke hvor venlige de er i jeres rema1000, men jeg spurgte bare efter babypakken nede i butikken.. Så bare sig at du har problemer med at bestille.. Det kan jo være at de er samarbejdsvillige

Anmeld

23. april 2013

Miss Kat

Nu ved jeg ikke hvor venlige de er i jeres rema1000, men jeg spurgte bare efter babypakken nede i butikken.. Så bare sig at du har problemer med at bestille.. Det kan jo være at de er samarbejdsvillige

Det prøver vi.  Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.