Starten på min ansøgning:
Jeg er en kreativ og nærværende pædagog med faglig dybde
-som søger job som pædagog i X.
Jeg er en glad og udadvendt kvinde, som brænder for at komme ud og arbejde med børn i alderen 0-3 år. Det er med stor begejstring at jeg har læst jeres jobannonce for en pædagog til vuggestueafdelingen i X, og jeg mener, at jeg vil være et godt match

Jeg er nyuddannet pædagog fra januar 2013 og jeg glæder mig til at komme ud som pædagog og praktisere, hvad jeg har lært samt erfare en masse nyt.
Så kan jeg ikke finde ud af hvilken af disse der lyder bedst:
1)
Jeg har som pædagog fokus på tryghed og nærvær ud fra en anerkendende tilgang. Jeg mener, at den anerkendende tilgang er et vigtigt fundament, i arbejdet med børn i 0-3 års alderen, for at sikre børnene trivsel og udvikling. Jeg ser mig selv som en tydelig, omsorgsfuld og nærværende voksen der møder hvert enkelt barn i øjenhøjde.
2)
Jeg har som pædagog fokus på tryghed og nærvær ud fra en anerkendende tilgang. Som pædagog for vuggestue- og børnehave børn mener jeg, at det er vigtigt at være en nærværende voksen, som
møder børnene i øjenhøjde. Jeg finder arbejdet med denne aldersgruppe meget spændende og
udfordrende, og som voksen i x, vil jeg glæde mig til skabe trygge rammer, som sikrer trivsel og udvikling for alle børnene.
Derudover har jeg lavet overafsnit som hedder:
Som pædagog i x kan jeg tilbyde
Mit linjefag på seminariet var Værksted, Natur og Teknik.
Jeg er undrende, reflekterende og åben overfor ny viden og ser kommunikation som et vigtigt redskab i den pædagogiske hverdag.
(der skal der fyldes fyld på under).
Hvordan lyder det`?