Jubii :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Muhmi

Lyder super fornuftigt. Jeg vil løbende lure dine tråde og følge din "kamp" mod kiloene.

Super  Du skal være så velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Så er kagemændende smidt og lidt til 

Det er gået hurtigt og faktisk ret smertefrit  Hvilket jo bare gør at man er endnu mere motiveret til at blive ved

Jeg har faktisk ikke lidt afsavn af min cola eller chips og søde sager, for jeg drikker stadig min kaffe med sukker og mælk Og så kan jeg jo tydeligt se og mærke at det ikke gavner mig at spise eller drikke det overhovedet Og min smør er der jo stadig, det er bare den fedtfattige og alt min pålæg er fedtfattigt

Men ja, jeg er på dag 6 i mit nye liv og har indtil videre smidt 3,3 kilo hvoraf de 3 af dem var kagemænd fra Silas' fødselsdag der blev holdt over fire dage

Jeg er bare SÅ tilfreds og stolt af mig selv og jeg GLÆDER mig til at skulle kunne være i den kjole til Runes barnedåb om en måneds tid eller halvanden

du er så f*****g sej

Anmeld

22. april 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

du er så f*****g sej

Hihihi  Taaark 

Anmeld

26. april 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Det er gået hurtigt og faktisk ret smertefrit  Hvilket jo bare gør at man er endnu mere motiveret til at blive ved

Jeg har faktisk ikke lidt afsavn af min cola eller chips og søde sager, for jeg drikker stadig min kaffe med sukker og mælk Og så kan jeg jo tydeligt se og mærke at det ikke gavner mig at spise eller drikke det overhovedet Og min smør er der jo stadig, det er bare den fedtfattige og alt min pålæg er fedtfattigt

Men ja, jeg er på dag 6 i mit nye liv og har indtil videre smidt 3,3 kilo hvoraf de 3 af dem var kagemænd fra Silas' fødselsdag der blev holdt over fire dage

Jeg er bare SÅ tilfreds og stolt af mig selv og jeg GLÆDER mig til at skulle kunne være i den kjole til Runes barnedåb om en måneds tid eller halvanden

Hvordan går det med at slanke dig?? Er du snart helt forsvundet?

Anmeld

27. april 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

Hvordan går det med at slanke dig?? Er du snart helt forsvundet?

Hahha, ja gid det var sådan

Har tabt 4 kilo, men der var lige en konfirmation i går og den betød lige 1 kilo tilbage på hofterne (UPS) hehe...

Så 3 kilo er det blevet til indtil videre, men det er nu også ret sejt på under to uger synes jeg

Anmeld

28. april 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Hahha, ja gid det var sådan

Har tabt 4 kilo, men der var lige en konfirmation i går og den betød lige 1 kilo tilbage på hofterne (UPS) hehe...

Så 3 kilo er det blevet til indtil videre, men det er nu også ret sejt på under to uger synes jeg

Det går den rigtige vej 

Skide godt!!

Anmeld

28. april 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

Det går den rigtige vej 

Skide godt!!

Gu gør det så hihihi

Anmeld

28. april 2013

hautecouture

Muhmi skriver:

Du er sgu for cool

Det er stærkt.

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Sejt gået

Anmeld

29. april 2013

fairlady

Det er bare så dejliogt, når man først er kommet igang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.