Hjælp til tøj!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
9 svar
2 synes godt om
22. april 2013

pastry26

Er der nogen af jer som kan anbefale er tøjmærke til en lang og slank dreng på 6 uger? Vi er glade for hummel, bruger pt str 62 i heldragt, som er lidt til den store side. Generelt bruger vi heldragter. Nameit og joha er afprøvet - joha sidder godt på hans lange slanke torso , men str er lidt underlige, fx er str 60 i heldragt til den lillle side, og 70 alt for stor! Vi mangler også bodyer til en lang dreng med en lang krop!!

hjælp!! Vil gerne købe noget nu for hans børnepenge, men det er en jungel!!! Han vejer 5,3 kg og er ca 57 cm lang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

L&V

pastry26 skriver:

Er der nogen af jer som kan anbefale er tøjmærke til en lang og slank dreng på 6 uger? Vi er glade for hummel, bruger pt str 62 i heldragt, som er lidt til den store side. Generelt bruger vi heldragter. Nameit og joha er afprøvet - joha sidder godt på hans lange slanke torso , men str er lidt underlige, fx er str 60 i heldragt til den lillle side, og 70 alt for stor! Vi mangler også bodyer til en lang dreng med en lang krop!!

hjælp!! Vil gerne købe noget nu for hans børnepenge, men det er en jungel!!! Han vejer 5,3 kg og er ca 57 cm lang..

Måske mee too ku være noget.. Det brugte vi meget til laura som spæd der var hun os lang og slank.. nu er hun kun slank

Anmeld

22. april 2013

pastry26

Månsson skriver:

Måske mee too ku være noget.. Det brugte vi meget til laura som spæd der var hun os lang og slank.. nu er hun kun slank

tak - jeg vil prøve at kigge på det  Åh det er så svært!!

Anmeld

22. april 2013

L&V

pastry26 skriver:

tak - jeg vil prøve at kigge på det  Åh det er så svært!!

Ja det værste er bukser syntes jeg.. der er for få der passer i livet

Anmeld

22. april 2013

AnnaK89

Jeg vil sige Hollys. Det er til den slanke side og noget super lækkert tøj

Anmeld

22. april 2013

Svenne

Jeg tænkte også på Hollys som det første. Det er ret smalt!

Anmeld

22. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Småfolks heldragter er bare fantastiske! Også er jeg med på hummels!! Og katvigs heldragter er også rigtig gode, men vil dog anbefale at købe dem et nr str end det han bruger nu!! Vh stine

Anmeld

22. april 2013

modesty

pastry26 skriver:

Holly's er godt til slanke babyer. Det kan dog godt være at I skal købe en størrelse større end andre mærker, men tag evt. en heldragt som passer i længden med i butikken og mål.

Anmeld

22. april 2013

Lene Unik

Heldragterne fra HJORTH er også smalle i modellen. Hvis du er interesseret, så måler jeg gerne de forskellige heldragter og bodyer jeg har (HJORTH, TinyMinymo, Fixoni og Snoozy), så kan du sammenligne med det du har som passer.

Anmeld

30. april 2013

UllaVE

Jeg vil umiddelbart også sige Holly's. Det er super sødt og faktisk også billigt børnetøj.

Specielt Ellen som også er ldit lang i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.