Barselsoutfit :-) sjov tråd ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. april 2013

Mum33

Kom frisk og fortæl om dit barselsoutfit  Sæt gerne billede ind. Hare sjosker jeg gerne rundt i mit hygge/veloursæt. Glemmer til tider jeg har det på og tager ned og handler i det  Ellers elsker jeg stadig mine graviditetsbukser, fordi de sidder så dejligt løse nu  Håret bliver smidt op i en knold og makeup er en by i Rusland. Tager jeg endelig mascara på, så sidder den et par dage (under øjnene). Får til tider lidt et chok når jeg ser mig selv i spejlet. 

Hvad med jer - hvad går i rundt i på barsel ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Loa

Gik i de første maaaaaange dage hele dagen i mit nattøj

Anmeld

22. april 2013

L&V

l.b. skriver:

Kom frisk og fortæl om dit barselsoutfit  Sæt gerne billede ind. Hare sjosker jeg gerne rundt i mit hygge/veloursæt. Glemmer til tider jeg har det på og tager ned og handler i det  Ellers elsker jeg stadig mine graviditetsbukser, fordi de sidder så dejligt løse nu  Håret bliver smidt op i en knold og makeup er en by i Rusland. Tager jeg endelig mascara på, så sidder den et par dage (under øjnene). Får til tider lidt et chok når jeg ser mig selv i spejlet. 

Er det før eller efter fødsel vi er ude i.. Inden fødsel er det mest kjoler og leggings eller jeans og en stram t-shirt (alt virker efterhånden ret stramt.. Bruger generalt ik make up eller jo mascara og det er hver dag..Efter fødsel var jeg i alm tøj med det samme og min stil er meget baggy, harems agtig så det er jo altid behageligt Mit hår er altid sat op da jeg har et kæmpe tykt hår der minder om en løvemanke ellers..

Anmeld

22. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hé Hé sidder lige og små griner lidt, med mit ulet hår og mascara rander under øjnene! Ej de fleste dage, ser jeg nu vist helt normal ud, bortset fra at her hjemme ka jeg godt finde på ik at tage bh på, pga kæmpe store amme babber!! Vh stine

Anmeld

22. april 2013

Mum33

StineW79 skriver:

Hé Hé sidder lige og små griner lidt, med mit ulet hår og mascara rander under øjnene! Ej de fleste dage, ser jeg nu vist helt normal ud, bortset fra at her hjemme ka jeg godt finde på ik at tage bh på, pga kæmpe store amme babber!! Vh stine

Ja jeg render konstant rundt med trøjen oppe over bamserne. Glemmer simpelthen at trække ned efter amning nogle gange. Håber ikke jeg kommer til at åbne døren sådan en dag 

Anmeld

22. april 2013

spj

l.b. skriver:

Ja jeg render konstant rundt med trøjen oppe over bamserne. Glemmer simpelthen at trække ned efter amning nogle gange. Håber ikke jeg kommer til at åbne døren sådan en dag 

Ha ha ha den er jeg med på. Glemmer også tit og tage blusen ned igen.
Mine ammeindlæg sidder altid alle mulige mærkelige steder og stikker tit ud fot oven

Anmeld

22. april 2013

LilleLene

l.b. skriver:

min one piece <3

Anmeld

22. april 2013

morethanperfect

Hehe .. Ganske alm. Tøj  

elsker og ta kjole og stiletter på , og bare rende rundt hjemme i det

Anmeld

22. april 2013

spj

morethanperfect skriver:

Hehe .. Ganske alm. Tøj  

elsker og ta kjole og stiletter på , og bare rende rundt hjemme i det

Det må din mand elske

Anmeld

22. april 2013

morethanperfect

spj skriver:

Det må din mand elske

Tja ... Tror ik han tænker så meget over det .. Sådan har jeg altid været .. Han arbejder også hver dag , så når han konmer sent hjem , har jeg for det meste skiftet kjole .. Til natkjole hehe .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.