hvide blod lemer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2013

Christina :-)

Er det noget skadligt? I ens urin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

1990h

mortilelias:-) skriver:

jeg har haft det to gange og fik dyrket urin det var ingenting så højst sandsynligt bare udflåd i urinen sagde lægen..ellers kan det være blærebetændelse..

Anmeld

22. april 2013

gonefishing

Leukocytter i urinen er typisk en urinvejsinfektion

Anmeld

22. april 2013

L&V

Nej det er ikke skadeligt i små mængder og er som regel tegn på urinvejsinfektion eller svamp.. Bare du er obs på plukke veer da urinvejsinfektion ka gi mange af dem og i nogle tilfælde afkorte livmoder halsen men så ska det være en skrap omgang men hvis læge eller jm er tilfreds så er der ingen bekymring

Anmeld

22. april 2013

FrkDitte

Hejsa,

Jeg havde det også sidst i min urinprøve.. og urinen blev dyrket og der var ingenting. Så det har været udflåd der er kommet med i urinen da du skulle lave prøven.. 

Din læge vil sikkert sende din prøve ind til dyrkning, og der kan de se om det er en urinvejsinfektion og du vil så få behandling for det..

Så vent med at bekymre dig til du har fået svar fra din læge..

D.

Anmeld

22. april 2013

Kamulla

en forhøjet mængde leukarcytter i urinen, indikerer at der er en infektion, og derfor kan man mistænke en urinvejsinfektion.. leukarcytter er en del af immunforsvaret, så når der er mange betyder det at der er sat en hel hær til at bekæmpe infektionen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.