5 måneder og ammer kun 1 minut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. april 2013

Merii

Ja min søn er 5 måneder og en uge gammel og har ammet kun max et minut ad gangen hver anden time, min bryster bliver aldrig tømt og dermed er mælkeproduktionen fuldstændig faldet. Når jeg giver flake vil han godt tage imod den men det er ikke med stor appetit.

Vi blev nød til at begynde på grød og det går rigtig godt. men han skal jo have noget mælk

Jeg elsker at amme ham så vil selfølgelig fortsætte.

Betyder det at han ikke vil have bryst mere eller kommer det til at blive bedre, det har stået på 2 måneder og han har ikke rigtig taget på. jeg kan sagtens give ham flere flasker men er bange for at amningen helt går i vasken? måske er den ellerede det

Jeg er så bekymret  håber i kan hjælpe

Skal lige siges at han ammer 1 gang om natten og han sutter meget fint og tømmer min ene bryst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Merii

ingen der har oplevet det samme?

Anmeld

23. april 2013

frk andreasen

min datter er lidt over 4 mdr jeg oplever det same så høre lige med

Anmeld

23. april 2013

lycly

Kan det være fordi han tidligere er blevet tilbudt flaske? For så kan det sagtens være at han simpelthen foretrækker flasken fordi det går meget hurtigere end ved brystet.

I så fald så ville jeg pakke flaskerne langt væk, og så forsøge med amningen 100%

Anmeld

23. april 2013

Merii

LuLy skriver:

Kan det være fordi han tidligere er blevet tilbudt flaske? For så kan det sagtens være at han simpelthen foretrækker flasken fordi det går meget hurtigere end ved brystet.

I så fald så ville jeg pakke flaskerne langt væk, og så forsøge med amningen 100%

TAK FOR SVAR

altså jeg synes ikke det er flasken der gøre det da han før kunne tage 200ml flaske og nu tager han max 50 ml hvis jeg er heldig. Jeg håber det bliver bedre, synes det er svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.