37+3 og hoved står ikke engang i bækkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. april 2013

Snartmortil3

Åååh hvor er jeg frustreret. Min søn har ligget i uk indtil uge 36. Han har nu vendt sig men kan mærke at han ligger og flagrer rundt med hoved helt ude til højre ned mod mit lår!!! Hans hoved hopper nogengange ned i bækkenet men hopper lige så hurtigt ud igen. Kan man føde et barn der ligger sådan lidt på skrå? Jeg er så forbandet bange for at føde, jeg har lidt skævt bækken og ved min sidste fødsel havde jeg svært ved at presse min søn ud fordi han stod skævt og jeg ikke ville åbne mig den sidste cm. Jeg tænker at hvis hoved slet ikke står i bækkenet bliver det ikke nemmere.... arrrgh er frustreret og bange og synes ikke jeg får noget afvide omkring det her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Snartmortil3

Hjææælp..

Anmeld

22. april 2013

sandramor

Hej Hej :-)

Min datter sad heller ikke fast og gjorde det heller ikke da jeg gik i fødsel og det var ingen problem at føde hende... Det tog 4 timer så var hun ude :-)
Så umiddelbart behøver de ikke stå fast i bækkenet for at du kan føde... Selvfølgelig sker det at barnet så kommer skævt ned i bækkenet men det er jo langt fra sikkert så bare slap helt af

Anmeld

22. april 2013

Snartmortil3

sandramor skriver:

Hej Hej :-)

Min datter sad heller ikke fast og gjorde det heller ikke da jeg gik i fødsel og det var ingen problem at føde hende... Det tog 4 timer så var hun ude :-)
Så umiddelbart behøver de ikke stå fast i bækkenet for at du kan føde... Selvfølgelig sker det at barnet så kommer skævt ned i bækkenet men det er jo langt fra sikkert så bare slap helt af

Men der er vel også forskel på ikke at stå fast også at barnets hoved ligger helt ude til højre?? Hvor var din datters hoved?

Anmeld

22. april 2013

StudPsyk

110811 skriver:

Men der er vel også forskel på ikke at stå fast også at barnets hoved ligger helt ude til højre?? Hvor var din datters hoved?

James lå også med hovedet over bækkenet og på skrå. Min jordemoder sagde, at det var helt okay de lå på skrå med hovedet nedad, de retter sig ind inder fødslen. Det ville være noget andet hvis barnet lå på skrå med hovedet opad  

Anmeld

22. april 2013

Snartmortil3

Janne T. skriver:

James lå også med hovedet over bækkenet og på skrå. Min jordemoder sagde, at det var helt okay de lå på skrå med hovedet nedad, de retter sig ind inder fødslen. Det ville være noget andet hvis barnet lå på skrå med hovedet opad  

Super at høre.. føder man mon senere når hoved ikke står i bækkenet?? ;-)

Anmeld

22. april 2013

StudPsyk

110811 skriver:

Super at høre.. føder man mon senere når hoved ikke står i bækkenet?? ;-)

Altså begge mine stod ikke fast, og jeg fødte 41+1 og 41+3. Men min jordemoder sagde, at det ikke havde nogen betydning, så jeg har bare været uheldig

Anmeld

22. april 2013

Snartmortil3

Janne T. skriver:

Altså begge mine stod ikke fast, og jeg fødte 41+1 og 41+3. Men min jordemoder sagde, at det ikke havde nogen betydning, så jeg har bare været uheldig

Fødte en uge før med min første og kan godt mærke at jeg er bange for at skulle gå over tid... aaargh

Anmeld

22. april 2013

StudPsyk

110811 skriver:

Fødte en uge før med min første og kan godt mærke at jeg er bange for at skulle gå over tid... aaargh

Det er satme heller ikke sjovt!

Anmeld

22. april 2013

sandramor

110811 skriver:

Jamen hendes hoved lå så bare til venstre side istedet for... Men hun fandt fint vej ud
Og jeg fødte 38+5 kan jeg så fortælle dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.