Vis jeres Gaia og ko pusletasker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Hvor meget plads er der i?

er i glade for jeres?

Hvor længe har de holdt?

hvad kostede den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

LRJ

Anonym skriver:

Hvor meget plads er der i?

er i glade for jeres?

Hvor længe har de holdt?

hvad kostede den? 

Jeg havde en i brun fløjL, havde den i 2 mdr, og synes ikke der var plads nok så købte en bystroom istedet  

og gav 500 for den brune  

Anmeld

22. april 2013

Chevro

Hej :-) Ved godt det ikke er det du søger, men jeg har en ByStroom (: Hun laver super fede tasker, er meget plads i og har gode rum med fin fordeling Der er meget forskellige designs, og de fleste kan finde en i deres stil. Synes det er super fedt man kan bruge dem bagefter også, når barnet ikke længere skal have ting med :-) !

Gav 899,- og de normale "kedelige" til en barnevogn koster ca 700,- Så de sidste penge er givet rigtig godt ud! ;-)

Knus herfra

Anmeld

22. april 2013

Chevro

Chevro skriver:

Hej :-) Ved godt det ikke er det du søger, men jeg har en ByStroom (: Hun laver super fede tasker, er meget plads i og har gode rum med fin fordeling Der er meget forskellige designs, og de fleste kan finde en i deres stil. Synes det er super fedt man kan bruge dem bagefter også, når barnet ikke længere skal have ting med :-) !

Gav 899,- og de normale "kedelige" til en barnevogn koster ca 700,- Så de sidste penge er givet rigtig godt ud! ;-)

Knus herfra

Og hvis du gerne vil se dem, har hun alle slags ude på kontoret :-) Men ved jo ikke hvor i landet du bor? :-) Kontoret ligger her på Djursland.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.