Har prøvet Therma Power og El Tigre....det er MANGE år siden og de er efterfølgende blevet ulovlige, men de kan stadig findes på nettet. De virker helt ekstremt, men hold dig endelig langt væk fra dem.
Selv om de er effektive, er de yderst farlige og kan resultere i blodpropper og hjerneblødninger og har endda medført dødsfald og alvorlige lammelser som efterfølgning deraf!
Så du må endelig ikke benytte dig af disse produkter:
Da jeg prøvede dem fik jeg det ekstremt dårligt. Hjertebanken (ekstrem høj blodtryk), svimmelhed, langvarig uro i kroppen og hovedpine.
Idag går jeg på ingen måder ind for slankepiller, da det er en kortvarig og farlig løsning. Selv om Alli-pillerne er lovlige idag, ville jeg stadig have mine bange anelser.
Hvis jeg var dig ville jeg måske begynde at lave madplan for en hel uge af gangen (med sunde retter) og handle ind til det én gang om ugen. på den måde får man helt automatisk en livsstilsændring....og nu kommer sommeren jo (forhåbentlig) så vejret er jo perfekt til en cykeltur eller gå-tur med ungerne...Så er de også godt trætte om aftenen og man taber sig på en sund og vedvarende måde
Anmeld