Min datter er foreviget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Det er så fint

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

FrkRaarup

Ploffer skriver:

Hvor er det smukt

Mange tak

Anmeld

22. april 2013

FrkRaarup

Faith skriver:

Ej hvor er det fint, og sikke et dejligt minde om jeres lille pige

Mange mange tak 

Anmeld

22. april 2013

FrkRaarup

Fenja09 skriver:

Smukt minde om jeres bette pige

Tak

Anmeld

22. april 2013

jeanne-skat

Hvor sødt .

Anmeld

22. april 2013

Camulla

FrkRaarup skriver:

Jeg måtte sige farvel til min overskønne og helt igennem smukke datter d. 9 Marts - blot 19 dage gammel!

I hendes 19 levedage var vi indlagt alle dage, og det halve af dem tilbragte Naja i respirator og med åben brystkasse..

Det var derfor ikke muligt for os at få lavet noget som helst mht. aftryk og sådan.

Da Naja døde fik vi om natten lavet aftryk, og de aftryk har jeg prøvet at skabe en sommerfugl med! Skide svært, da det var papir jeg skulle have aftrykket med.

Billedet er givet til min mor, som jeg selvfølgelig har fortrydt Jeg må i gang igen..

Men jeg er stolt Og for hver ting jeg laver 'med' hende, bliver hun mere og mere min! Det er som om en mikro del af smerten bliver omdattet til kærlighed!

Dog er der ingen tvivl om, at jeg savner min gudesmukke datter!

Åhh gud, har tårer i øjnene... Hvor det bare et rigtig fint og smukt billede. Er ked af at I ikke måtte have lov at beholde hende længere. Men himmelen er blevet en smuk stjerne rigere  

Anmeld

22. april 2013

LinLin

Hvor fint - dejligt minde!

Anmeld

23. april 2013

FrkRaarup

Camulla skriver:

Åhh gud, har tårer i øjnene... Hvor det bare et rigtig fint og smukt billede. Er ked af at I ikke måtte have lov at beholde hende længere. Men himmelen er blevet en smuk stjerne rigere  

Mange tak

Ja, det er simpelthen skide uretfærdigt!

Anmeld

23. april 2013

MortilElias2010

FrkRaarup skriver:

Jeg måtte sige farvel til min overskønne og helt igennem smukke datter d. 9 Marts - blot 19 dage gammel!

I hendes 19 levedage var vi indlagt alle dage, og det halve af dem tilbragte Naja i respirator og med åben brystkasse..

Det var derfor ikke muligt for os at få lavet noget som helst mht. aftryk og sådan.

Da Naja døde fik vi om natten lavet aftryk, og de aftryk har jeg prøvet at skabe en sommerfugl med! Skide svært, da det var papir jeg skulle have aftrykket med.

Billedet er givet til min mor, som jeg selvfølgelig har fortrydt Jeg må i gang igen..

Men jeg er stolt Og for hver ting jeg laver 'med' hende, bliver hun mere og mere min! Det er som om en mikro del af smerten bliver omdattet til kærlighed!

Dog er der ingen tvivl om, at jeg savner min gudesmukke datter!

Anmeld

23. april 2013

Gittemor09

jeg har ingen ord.... sidder bare her med tårer i øjnene...

super smukt billede....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.