Kæresten/mandens kammerater?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. april 2013

Anonym trådstarter

Heej tøser

Hvordan ville i have det med at jeres mand/kæreste er sammen med kammeraterne hver anden dag, fra de har fri fra arbejde til han skal i seng igen omkring 21.30 tiden..

og det sammen i weekenderne, det er så bare fra han vågner, til han kommer op til mig igen meget senere!

fredag - mig (eller kammeraterne
lørdag - kammeraterne (eller mig
søndag - mig (eller kammeraterne

(Vi bor ikke sammen, og har endnu ikke barn, men om 3.måneder kommer vores lille dreng til verden

Så eftersom vi ikke bor sammen, hvordan ville i så have med det?

(Ikke negative svar, bare ærlige svar)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Janni.

Lad ham rende nogen horn af sig før den lille kommer.

Anmeld

21. april 2013

tinasmor

Anonym skriver:

Heej tøser

Hvordan ville i have det med at jeres mand/kæreste er sammen med kammeraterne hver anden dag, fra de har fri fra arbejde til han skal i seng igen omkring 21.30 tiden..

og det sammen i weekenderne, det er så bare fra han vågner, til han kommer op til mig igen meget senere!

(Vi bor ikke sammen, og har endnu ikke barn, men om 3.måneder kommer vores lille dreng til verden

Men du må da havde vist, at det var sådan før I blev gravide?

Nogle gange, kan jeg ikke forstå hvorfor piger brokker sig over deres mænd omkring deres væremåde (at de f.eks går for meget i byen, ikke laver noget i hjemme, ses for meget med kammerater osv) EFTER de vælger at blive gravide med dem.

Du skriver, at han er sammen med med sine kammerater HELE dagen, har han ikke et job?

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Lad ham rende nogen horn af sig før den lille kommer.

Ja det kan være det er det han har brug for! inden han skal være far

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Men du må da havde vist, at det var sådan før I blev gravide?

Nogle gange, kan jeg ikke forstå hvorfor piger brokker sig over deres mænd omkring deres væremåde (at de f.eks går for meget i byen, ikke laver noget i hjemme, ses for meget med kammerater osv) EFTER de vælger at blive gravide med dem.

Du skriver, at han er sammen med med sine kammerater HELE dagen, har han ikke et job?

Sådan er blevet EFTER jeg er blevet gravid

Jeg brokker mig ikke over ham? jeg spørger hvordan du/i ville have det FORDI jeg vil hører om det er helt normalt?

Læs mit indlæg, hvis du er i tvivl omkring hans arbejde, så må du have læst for hurtigt ?

Jeg kan ikke forstå hvorfor kvinder brokker sig så hurtigt?

Anmeld

21. april 2013

Janni.

Anonym skriver:

Ja det kan være det er det han har brug for! inden han skal være far

Det vil jeg tro, men du kan jo langsomt forbedrede ham på at du med tiden snart ønsker mere "mand" af ham fremfor "drengerøv" (håber du forstår)

Anmeld

21. april 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Heej tøser

Jeg tror lidt ligesom de andre skriver, at han "løber lidt af sig".
Nu ved jeg ikke hvor gammel han er. Og har selv en "gammel mand" herhjemme

så min erfaring er ikke lige den bedste, men tror/håber da det ændre sig når I får barn eller flytter sammen.

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Det vil jeg tro, men du kan jo langsomt forbedrede ham på at du med tiden snart ønsker mere "mand" af ham fremfor "drengerøv" (håber du forstår)

Hehe, ja det vil jeg prøve at gøre på en sød måde

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg tror lidt ligesom de andre skriver, at han "løber lidt af sig".
Nu ved jeg ikke hvor gammel han er. Og har selv en "gammel mand" herhjemme

så min erfaring er ikke lige den bedste, men tror/håber da det ændre sig når I får barn eller flytter sammen.

Jamen uha, tør næsten ikke fortælle hans alder, for så tror jeg at der kommer HELT andre meninger på bordet, og det er dem jeg helst ikke ser komme, så derfor har jeg undgået at oplyse hans alder

Ja må se hvad der sker!
-Men føler også han er ude at rende dem af inden han skal være mor..

Anmeld

21. april 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jamen uha, tør næsten ikke fortælle hans alder, for så tror jeg at der kommer HELT andre meninger på bordet, og det er dem jeg helst ikke ser komme, så derfor har jeg undgået at oplyse hans alder

Ja må se hvad der sker!
-Men føler også han er ude at rende dem af inden han skal være mor..

hehe altså om han er 16 år eller 35 er jo ret ligegyldigt, det er nogle dumme fordomme at have.

Personligt tror jeg ikke på fordomme med alderen, men mere på at der bare sker andre ting i ens liv, på det forskellige tidspunkter.

Lidt som den der hvor man sidder som 29 årig og kigger på Bieber fans gå amok, og tænker "puha godt jeg ALDRIG har været sådan". Men så pludselig kommer man i tanke om ens SpiceGirls eller Backstreet boys værelse, og så var man jo ikke et hak bedre ;o)

Folk ændre sig jo med alderen. så HVIS din kæreste vil blive betegnet som ung, så tror jeg helt klart det er forklaringen på hans måde at være på -og at det nok skal gå over.

HVIS han er en gammel fis, så tror jeg du skal tage en alvorlig snak med ham om hvad han har tænkt sig i fremtiden hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.