Barselsklip efter praktik.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
5 svar
1 synes godt om
21. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg går på pædagoguddannelsen hvor jeg til februar skal i min sidste praktik.

Mig og kæresten har snakket om at få en lille mere i slutningen af den praktik og så holder jeg kun barsel ind til mit sidste semester, som kun består af eksamner, starter. 

Mit spørgsmål er så; får jeg også su barselsklip, når jeg har fået barn i praktikken, når nu jeg fortsætter mit studie som planlagt?

Hpber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig. Ikke at det er afgørende for om vi vil have barnet, men det er da rart at vide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

LinLin

Jeg gik på barsel efter sjette semester på pæd udd. Praktikken sluttede 31. Juli og jeg havde termin d. 17. Sep.
Jeg fik su klip et år og startede så op igen midt i okt da jeg lige skulle tage en eksamen om inden jeg kunne komme videre på 7.

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg gik på barsel efter sjette semester på pæd udd. Praktikken sluttede 31. Juli og jeg havde termin d. 17. Sep.
Jeg fik su klip et år og startede så op igen midt i okt da jeg lige skulle tage en eksamen om inden jeg kunne komme videre på 7.

Så du fik ikke barselsdagpenge fordi praktikken var slut?

Jeg vil jo få barselsdagpenge til at starte med, da jeg forhåbentligt føder sidst i praktikken, men er så i tvivl om jeg også har ret til su fødselsklip når jeg nu fortsætter min uddannelse uden afbrydelse.

Anmeld

21. april 2013

LinLin

Anonym skriver:

Så du fik ikke barselsdagpenge fordi praktikken var slut?

Jeg vil jo få barselsdagpenge til at starte med, da jeg forhåbentligt føder sidst i praktikken, men er så i tvivl om jeg også har ret til su fødselsklip når jeg nu fortsætter min uddannelse uden afbrydelse.

Faktisk har jeg nok snydt mig selv - anede nemlig ikke jeg kunne få det... Min termin var i hvert fald mindre end 8 uger efter praktikken sluttede
Men pyt - jeg havde to uger efter afslutning som vikar. Og fødte to en halv uge efter jeg havde haft sidste vikartime

Anmeld

21. april 2013

FruJacobsen

Tag en snak med seminariet de burde vide det...jeg har hvert fald fået stor hjælp fra min skole

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

FruJacobsen skriver:

Tag en snak med seminariet de burde vide det...jeg har hvert fald fået stor hjælp fra min skole

Havde jeg også tænkt mig - når det blev aktuelt 

Sad bare lige og snakkede om det og så kendte jeg jo et sted med en masse kloge kvinder der måske kunne hjælpe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.