2. gangs gravid - hvornår råmælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Clisolka

RGN skriver:

Ej hvor sjovt.. Jeg oplevede det overhovedet ikke før efter fødsel med nr. 1.

Nu er jeg i uge 12 med nummer 2 og har slet ikke skænket det en tanke, at det ville ske. Men nu får vi se.

Ja, jeg syntes også det er lidt sjovt hvor meget forskel der er på os qvinder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Svenne

Babymor2010 skriver:

Godaften piger 

Som en del af jer ved, så er jeg gravid igen med lillebror/søster. Jeg kom til at tænke over den anden dag, hvornår man begynder at lække råmælk 2. gangs gravid?

Da jeg var gravid med Bella for 3 år siden begyndte jeg at lække 17+ - nu er jeg 19+0 og ikke set skyggen af det endnu 

Fortsat god søndag aften til jer alle 

Det har jeg slet ikke gjort i nogen af mine (to) graviditeter..

Anmeld

21. april 2013

StudPsyk

Babymor2010 skriver:

Godaften piger 

Som en del af jer ved, så er jeg gravid igen med lillebror/søster. Jeg kom til at tænke over den anden dag, hvornår man begynder at lække råmælk 2. gangs gravid?

Da jeg var gravid med Bella for 3 år siden begyndte jeg at lække 17+ - nu er jeg 19+0 og ikke set skyggen af det endnu 

Fortsat god søndag aften til jer alle 

Altså jeg lækkede det meget med Rose, men her anden gang oplevede jeg EN dråbe én gang i slutningen af graviditeten og det var det eneste  

Anmeld

21. april 2013

Maja88

Lækkede slet ikke..

Har haft mælk hele tiden selvom jeg stoppede med at amme hende med 7.måneder.. hun er 2 nu.. jeg lækker når jeg kommet i varmt vands bassin og har gjort det fra start

Anmeld

21. april 2013

Clisolka

Svenne skriver:

Det har jeg slet ikke gjort i nogen af mine (to) graviditeter..

Jeg syntes det er lidt sjovt at der er så meget forskel 

Anmeld

21. april 2013

Clisolka

Janne T. skriver:

Altså jeg lækkede det meget med Rose, men her anden gang oplevede jeg EN dråbe én gang i slutningen af graviditeten og det var det eneste  

Hvor sjovt at du slet ikke lækkede her 2. gang 

Anmeld

21. april 2013

Stjerneskud

Jeg har ikke lækket i de to førstegraviditeter, nu er jeg 34+5 og er ikke begyndt at lække endnu. Regner nu helklikke med at det kommer

Anmeld

21. april 2013

Svenne

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes det er lidt sjovt at der er så meget forskel 

Ja, det er det faktisk

Til gengæld har jeg så rigeligt mælk nu (min søn er 14 dage gammel) - og det er også lidt belastende

Anmeld

22. april 2013

Risen

Tror ca siden uge 30 - Det var vist hurtigere med den første - men de er godt spændte her anden gang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.