Fortrydelsespille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
8 svar
8 synes godt om
21. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at I ikke kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre.. Men jeg har bare lige brug for at komme ud med det

Min kæreste og jeg havde sex igår (for første gang i lang tid), derfor gik det hele måske lidt stærkt, lysten tog over osv. men vi 'glemte' gummi! Jeg er ikke på piller, da jeg gik og pletblødte hele tiden min kæreste 'stod af i Roskilde' og det er jo slet ikke en sikker beskyttelse..

Jeg er SÅ meget i tvivl om jeg burde tage fortrydelsespille. Jeg har aldrig stået i den her situation før, men vi har hverken tid eller råd til endnu et barn nu (vi har et på to år)

Årh piger.. Jeg er mega skruk, men det er bare SÅ dårlig timing..

Hvis nogle kan gætte hvem jer er, så lad venligst være med at skrive det i tråden

Men altså.. Er der nogle som har taget en fortrydelsespille? Havde I mange bivirkninger eller..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg ved godt at I ikke kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre.. Men jeg har bare lige brug for at komme ud med det

Min kæreste og jeg havde sex igår (for første gang i lang tid), derfor gik det hele måske lidt stærkt, lysten tog over osv. men vi 'glemte' gummi! Jeg er ikke på piller, da jeg gik og pletblødte hele tiden min kæreste 'stod af i Roskilde' og det er jo slet ikke en sikker beskyttelse..

Jeg er SÅ meget i tvivl om jeg burde tage fortrydelsespille. Jeg har aldrig stået i den her situation før, men vi har hverken tid eller råd til endnu et barn nu (vi har et på to år)

Årh piger.. Jeg er mega skruk, men det er bare SÅ dårlig timing..

Hvis nogle kan gætte hvem jer er, så lad venligst være med at skrive det i tråden

Men altså.. Er der nogle som har taget en fortrydelsespille? Havde I mange bivirkninger eller..?

Hvis i ikke vil have en baby synes jeg helt klart du skal skynde dig at tage en fortrydelsespille! 

Anmeld

21. april 2013

Mettefpigen

Hvis i ikk vil have en baby så tag en fortrydelsespille, jeg havde ingen bivirkninger....Men hvis du ved at i ikk skal have en mere så er det bedre at du tager pillen nu end at du står med en positiv test....,.

Anmeld

21. april 2013

komodo

jeg har prøet en fortrydelsespille, eneste bivirkning jeg havde var en fødsel 9 mdr. senere

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

komodo skriver:

jeg har prøet en fortrydelsespille, eneste bivirkning jeg havde var en fødsel 9 mdr. senere

Haha

Anmeld

21. april 2013

Muhmi

komodo skriver:

Det må man sige var en ret dårlig fortydelsespille du havde taget dig der... Man tager den jo netop for at undgå den bivirkning...

Anmeld

21. april 2013

komodo

Anonym skriver:

Haha

ja den virkede ikke for mig   han overlevede så  også at  jeg  aborterede  hans tvilling  i 9. uge.... mors lille fighter

Anmeld

21. april 2013

Stjerneskud

Jeg synes helt klart også du skulle tage en fortrydelsespille. Jeg har også prøvet det, det endte dog med en abort i stedet...

Anmeld

21. april 2013

yagnes

jeg blev gravid for et par år siden ligesom du forklarer så ville råde dig til at tage en med det samme. jeg fik ingen bivirkninger men det er forskelligt fra person til person jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.