Puha, jeg synes det er mest synd for din kæreste lige nu. Tænk at se sine forældre være så ligeglade med ens små vidundere???!!! 
men på sigt, er det helt sikkert hans forældre det rammer hårdest. jeres børn har dejlige bedsteforældre på din side af familien, så de kommer ikke til at mangle 
Jeg er selv vokset op med en fantastisk farmor og farfar og fuldstændig ligeglade mormor og morfar. De har kun været med til meget få fødselsdage og sjællendt på besøg. Er aldrig blevet passet af dem. De havde ligesom nok i de første 2-3 børnebørn, og alle de næste var ikke så interessante. Lige ind til efternølerne kom, så var det de eneste små og var interessante igen. Grimt? Ja. Men det bider min mormor i røven nu, hvor næsten alle børnebørn er lettere ligeglade med hende. og hun klager sig til min mor over at hun er så ensom, og ingen tænker på at besøge hende.. tja, det har hun jo så selv valgt/fravalgt, ved ikke at invistere tid i et godt forhold til sine børn og børnebørn.
og jeg har i øvrigt aldrig savnet et tæt forhold til min mormor og morfar, for jeg kunne tydeligt mærke at deres interesse ikke var der. 
jeg håber din svigerfamilie kommer på bedre tanker, men indtil da så er det deres tab, og så må i nyde din families glæde dobbelt så meget! 
Anmeld