Det irritere mig!!!
Nu har jeg gået siden jeg mærkede liv første gang og nydt min graviditet og slet ikke haft tanken om at noget er galt -mener har aldrig været urolig for om baby lever derinde, idet denne baby altid har givet en bump eller spark fra sig, når jeg tænkte om jeg egentlig havde mærket den..
Men siden fredag (terminsdato) har jeg bare skullet mærke den, men hvorfor urolig nu?? Netop nu,hvor jeg også tænker/føler at jeg slet ikke er klar til at skulle af med min mave og mærke sparkene...
Er det mon fordi at jdm ikke vil se mig før til overtidsvurdering (da jeg var afsted to gange yderligere til jdm i overtid med Mathilde) Er det fordi at jeg har læst grumme historier som f.eks. at en kvinde blev sat igang 40+4, da hun ikke
mærkede meget liv og derfor blev scannet og fik at vide at moderkagen var ved at stå af og derfor tænker er det mon det der sker?? Er det fordi at Mathilde tilsidst lå i for lidt fostervand?? HVORFOR??????? Ja, ved godt at I ikke kan svare på det, men hvor det altså irritere mig at jeg skal have disse tanker NU, nu hvor jeg virkelig kan begynde at tælle ned og nu hvor jeg virkelig skal nyde den sidste tid..
Ville ikke så meget med indlægget, havde bare brug for at få mine tanker ud..
Anmeld