40+1 og utålmodig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
2 synes godt om
21. april 2013

Alarnna

Nå så blev jeg også en af dem der gik overtid.. suk altså..

Jeg er bare begyndt at have så mange bekymringer mht. det at evt. skulle sættes igang.

Det er min anden graviditet og sidste gang havde jeg veer hele dagen på termin, blev indlagt om aftenen og fødte kl. 03 den næste "morgen".

Og ja havde vel håbet lidt på en fødsel der lignede.. bare hurtigere...

Men her her vi så ... 1 dag over indtil videre.. og nu er jeg for alvor begyndt at tænke, hvad nu hvis jeg skal sættes igang... ?

Er det noget med at der er større risiko for AK ? Eller er det noget volapyk jeg har fået mig bildt ind..

Jeg har maaaange plukveer (murren i lænden som føles som de heeeelt tidlige veer) men der er bare aldrig noget der bliver regelmæssigt.. har prøvet alle triks (skrønerne). idag har jeg haft kvalme hele dagen.. håber ikke jeg er ved at blive syg.. hvordan klare man så en fødsel og baby... eller går der bare slet ikk gang i en fødsel når man blir syg..

nå hov.. det blev vist lidt langt...god dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Nenus

Staaakkels søsser! 

Jeg sender stadig en masse vestøv af sted mod Skive, og håber på at kvalmen er et tegn på en begyndene fødsel! 

Anmeld

21. april 2013

Alexander&Lærke

Jeg fik en gigantisk forkølelse 2 dage før jeg fødte 2 gang, kunne slet  ikke trække vejret gennem næsen det var helt stoppede til, og frygtede at jeg ville få influenza. Det blev dog kun ved forkølelse kun 2 dage efter gik min fødsel igang 3 dage før termin Og ligesom jeg havde født blev forkølelsen mindre. Så måske var det et signal på at kroppen var begyndt at arbejde. Så fødslen kan sagtens gå igang selvom man er skidt tilpas, jeg kan huske at jeg tænkte modsat, at fødslen god måtte vente fordi jeg ikke kunne overskue at føde  når jeg ikke kunne trække vejreT ordenligt. Det var dog ikke noget jeg skænkede en tanke undervejs det gik det for hurtigt til.  

Men pøj pøj,håber snart det er dagen som er fødselsdagen. 

Anmeld

22. april 2013

Alarnna

Tak..skal i have

stadig intet endnu.. dog stadig kvalm.. :/

Anmeld

22. april 2013

1990h

Føler med dig.

jeg er 40+4i dag. Tanken om at skal sættes igang giver mig kvalme

Anmeld

22. april 2013

Muffinmor

Først en  også er det altså ikke så slemt at blive sat i gang. Det første de gør er at lægge en stik pille op, det gør ikke ondt eller noget og dette får de fleste fødsler igang, efter det bliver det 2 stik piller, også er det fleste altså godt påvej. Desuden bliver man jo sendt hjem, så starten på fødslen er jo også derhjemme. 

Det værste efter min mening er ventetiden fra 40+0 til igangsættelse.... (gik selv 17 dage over tid) Men det fleste går jo kun et par dage over, så mon ikke baby kommer lige om lidt. Slap af og saml kræfter til fødslen.

Håber snart der sker noget for jer alle  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.