mens. lign smerter 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
3 synes godt om
21. april 2013

Mink

I dag er jeg 33+0 hvilket jo er dejligt... Men her de sidste par timer har jeg haft mens. lign smerter ??? hvad kan det skyldes ??? Isak har allerede siden midt marts lagt med hovedet nede, og til 3. lægebesøg i sidste uge sagde min læge at han bliver liggende sådan... Har været ude at gå min sædvanlige tur i dag ellers ikke lavet noget særligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

AnthonsMor

Akmese skriver:

I dag er jeg 33+0 hvilket jo er dejligt... Men her de sidste par timer har jeg haft mens. lign smerter ??? hvad kan det skyldes ??? Isak har allerede siden midt marts lagt med hovedet nede, og til 3. lægebesøg i sidste uge sagde min læge at han bliver liggende sådan... Har været ude at gå min sædvanlige tur i dag ellers ikke lavet noget særligt....

kan det være plukkeveer?
jeg mærkede ikke selv mine da jeg var gravid nemlig, så jeg kan ikke helt sætte mig ind i hvordan de føles

Anmeld

21. april 2013

Mink

Martsbaby skriver:

kan det være plukkeveer?
jeg mærkede ikke selv mine da jeg var gravid nemlig, så jeg kan ikke helt sætte mig ind i hvordan de føles

naaah det tror jeg ikke, dem kan jeg normalt godt mærke for så bliver min mave helt hård og vare ca 30 sekunder ... men den her mens smerte (murren) er en konstant følelse... ikke periodisk... 

Anmeld

21. april 2013

AnthonsMor

Akmese skriver:

naaah det tror jeg ikke, dem kan jeg normalt godt mærke for så bliver min mave helt hård og vare ca 30 sekunder ... men den her mens smerte (murren) er en konstant følelse... ikke periodisk... 

så skal jeg ikke spille klog
men er du utryg så hellere ringe en gang for meget til fg!!

Anmeld

21. april 2013

Mink

Martsbaby skriver:

så skal jeg ikke spille klog
men er du utryg så hellere ringe en gang for meget til fg!!

Det var da et godt bud ja, men føler mig ikke utryg bare nysgerrig

Anmeld

21. april 2013

IngenKoPåIsen

Havde jeg også igår en tur.. Tror simpelthen bare det er ligamentsmerter

Anmeld

21. april 2013

Mink

Malunsesmutti skriver:

Havde jeg også igår en tur.. Tror simpelthen bare det er ligamentsmerter

Ja det kan det selvfølgelig godt være  har nemlig også utrolig ondt i mit skamben og har haft det længe ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.