Hvilken slags sko til denne dragt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Kay

VIPpigen skriver:

Nogen fede sko med en kilehæl, sko og hæl i samme farve... Skoene i enten rød, eller en flot solgul....

og en kilehæl behøver ikke være høj

og er også lettere at gå i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Kay

jeg er selv 178 (og min mand er 165) så jeg har heller ik gået i højhælede... samtidig er jeg hypermobil i knæ og ankler... 

men min mand sys jeg er så pæn i højhælede... og der har jeg fundet ud af at den helt tynde stilet hæl er virkelig pæn... men jeg kan ik finde ud af at gå i dem... hvor imod en bredere hæl eller kile hæl er meget bedre at gå i for mig så det er måske værd at prøve

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg er selv 178 (og min mand er 165) så jeg har heller ik gået i højhælede... samtidig er jeg hypermobil i knæ og ankler... 

men min mand sys jeg er så pæn i højhælede... og der har jeg fundet ud af at den helt tynde stilet hæl er virkelig pæn... men jeg kan ik finde ud af at gå i dem... hvor imod en bredere hæl eller kile hæl er meget bedre at gå i for mig så det er måske værd at prøve

Ja, det kunne være man skulle være lidt mere feminin for en gangs skyld  Må øve mig inden ha ha ha

Anmeld

22. april 2013

Kay

Anonym skriver:

Ja, det kunne være man skulle være lidt mere feminin for en gangs skyld  Må øve mig inden ha ha ha

ja... har samme problem jeg er ik god til at vælge de feminine valg 

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja... har samme problem jeg er ik god til at vælge de feminine valg 

Er nu også glad for at være tæt på jorden når jeg er så høj og klodset 

Så ved man hvor man har sine kawasaki og Converse

Anmeld

22. april 2013

Kay

Anonym skriver:

Er nu også glad for at være tæt på jorden når jeg er så høj og klodset 

Så ved man hvor man har sine kawasaki og Converse

enig samtidig har jeg store fødder (srt. 42) så balarinaer ligner bare en ro båd... 

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

enig samtidig har jeg store fødder (srt. 42) så balarinaer ligner bare en ro båd... 

Jaa, det er bare ikke så heldigt. Der burde være en lov om at kvinder ikke kom over en str 38 ha ha.

nøjes heldigvis med en 39

Anmeld

22. april 2013

Kay

Anonym skriver:

Jaa, det er bare ikke så heldigt. Der burde være en lov om at kvinder ikke kom over en str 38 ha ha.

nøjes heldigvis med en 39

tja... 39-40 havde jeg været rigtig glad for at havde  

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

tja... 39-40 havde jeg været rigtig glad for at havde  

Skal jeg godt forstå. Men du får vel altid den sidste sko på tilbud???

Anmeld

22. april 2013

Kay

Anonym skriver:

Skal jeg godt forstå. Men du får vel altid den sidste sko på tilbud???

nej... for der er ikke ret mange i srt 42... hvor der i et "sæt" sko butikkerne får hjem er 5-7 par i str. 38 er der et par i 42... hvis skoen overhoved bliver lavet i 42.... 

og da vi faktisk er oki mange der bruger 42 bliver de fede sko hurtigt udsoldgt...

og så har man ellers valget imellem herre sko eller at gå i special butikker med sko i store størrelser... og der ligner det tit bedstemor sko... og koster kassen! 

så hvis jeg møder et par fede sko der sidder godt på min fod... så er der ik noget der hedder, jamen jeg får først løn om en uge... for så er den væk... det er bare med at købe den når jeg endelig finder en... og jeg har så heller ikke skabet fyldt af sko... har 3 par pæne sko, et sort, et hvis og et guld... en del klipklapper, et par pæne "kondi sko" et par løbe sko, vinter støvler og et par lange pæne sorte støvler (med hæl)... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.