Jeg spurgte Jacob i går om han ville vide kønnet, på vores kommende baby.
Nej det ville han
IKKE det skulle være en overraskelse.

Jeg sagde til ham at det VILLE jeg, lige meget hvad. Hans svar var, ok, så går jeg bare ud når det er, så kan jeg få at vide hvilken køn der er.

er han ikk bare dejlig. (Dette er en af de ting der gør jeg elsker Jacob. ) Når ja, jeg fik også en flot buket blomster af ham i fredags

. Jeg havde nemlig sagt til ham, hvorfor han ikk købte blomster. Det ville han ikk, for sidste fik han bare skæld ud og han ville ikk ha jeg troede han havde lavet ballade.

Men han havde lavet ballade første gang, så skal han da ikk tro blomster hjælper på det.

Jeg ved godt at det er tidligt og alt det, og at alt kan ske endnu.
Men vi er blevet enige om disse navne.
Julius Kjær Jørgensen eller Catarina Kjær Jørgensen.
Jeg er vild med Julius, (jeg valgte også lidt Cassandra) og Jacob er vild med Catarina, men det er også et flot navn.
Jeg har en fornemmelse om, at jeg ikk kommer på arbejde i dag. Jeg har været vågen siden 7 og jeg har det stadigvæk af HT. Føler jeg skal brække mig hele tiden, maven og hovedet gør lidt ondt. Jeg føler jeg burde sove lige nu, så træt og øm er jeg. Men jeg skal jo lige ringe og melde mig syg.

Håber I andre får en god dag.
Helene
Her er et par billeder af Cassandra.
Det i sengen, ja hun ville SQU ikk op til mig, det var farmand der fik de arme.
Det i håndvasken, ja hun skulle i bad og havde lige fået ren ble, gæt hvem der så lige havde skidt, så hun skulle jo lige har skyllet numsen inden badet

Cassandra elsker at bade og lege med farmand. I den orangebody er hun 46 uger gammel. Der hvor Cassandra er hod Jannick, og de begge kigger fremad, han spiller ps2 og Cassandra er helt med

.