Hvordan står det til hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. april 2013

Guldet

Hej alle .. Hvordan står det ellers til? Har de fleste fået lavet vandre journal? Jeg synes der er evigheder til jeg skal d. 6 maj! Også så er jeg allerede i uge 9 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Baby-Dreamer

Hej...  Jeg skal først til 7 ugers scanning den 6. og til første lægebesøg den 16..            Her står den på tonsvis af kvalme døgnet rundt, og en god portion overdrevet træthed.. Men det må jeg jo bare tage med.. Hvordan står det til hos dig.? Knus

Anmeld

21. april 2013

micha87

Hej. Her går det nogenlunde, lidt kvalme, men til at holde ud. 

Jeg skal scannes på lørdag, en tryghedsscanning  

Anmeld

21. april 2013

Maria-s

Her er der dømt mild kvalme mange gange i løbet af døgnet. Mega oppustet, stadig suuuper ømme bryster og en træthed uden lige skal have lavet vandrekournal den 1. Maj.

der er enorm forskel på min mave morgen og aften. Er 2. gangsgravid, så tænker det også spiller ind

Anmeld

22. april 2013

Mami_Ravn

Hej

Her er der løbende kvalme hele dagen og jeg er vildt træt. Skal have lavet vandrejournal på onsdag hvor jeg er i uge 8. Ved desværre ikke helt hvornår jeg skal scannes første gang.

Er der nogen af jer der har bestilt babypakkerne fra de forskellige steder eller venter i til i er ovre de 12 uger og dermed er relativt sikker på den bette sidder fast??

Anmeld

22. april 2013

Guldet

Her lider jeg også af mild kvalme, og desværre på alle tider af døgnet.. men heldigvis ingen opkast 

Jeg er andengangs gravid, og synes allerede at maven er ved at tage form her anden gang, spændende når det ikke kan skjules mere..

Har i ellers fortalt den gode nyhed til familie og venner?

Her venter vi til efter jeg har fået lavet vandre journal, eller måske helt til nf. Men har også tænkt at måske sige det til mors dag her d. 12 maj.

Anmeld

23. april 2013

Lykke:)

Hej

Jeg er 8+0 i dag og har det godt!
Jeg har dog lidt morgenkvalme og er utrolig træt i løbet af dagen, men sådan er det. Jeg fik lavet min vandrejournal for en uge siden og har netop bestilt tid til nakkefoldscanning d.22.05

Anmeld

24. april 2013

Mami_Ravn

Mami_Ravn skriver:

Hej

Her er der løbende kvalme hele dagen og jeg er vildt træt. Skal have lavet vandrejournal på onsdag hvor jeg er i uge 8. Ved desværre ikke helt hvornår jeg skal scannes første gang.

Er der nogen af jer der har bestilt babypakkerne fra de forskellige steder eller venter i til i er ovre de 12 uger og dermed er relativt sikker på den bette sidder fast??

Så fik vi lavet vandrejournal. 

Havde en hulens masse jern i blodet, så jerntilskud bliver ikke nødvendigt for mig. Derudover fandt de desværre blærebetændelse, men vågnede imorges og havde en anelse om det (har haft det en milliard gange) 

Fandt derudover ud af jeg var rhesus negativ, specielle mig  

Skla til NF den 31/5 og skal til doubletest 21/5

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Jeg har monster ømme snipper.. 

Er mega træt..

Tuder for ingenting.. 

Er vildt tørstig..

Og kan sidde og spise den lækreste mad og midt i det hele vokser de i munden på mig og jeg må stoppe. 

Jeg vågnede inat ved at der kom et par jag i livmoderen.. Og er idag angst for om det er ved at gå galt igen. Shit hvor er jeg bange for at miste vores lille fis. 

Det er ufatteligt hvor hurtigt den der inderlige kærlighed er i en. 

Vi skal til scanning d. 13/5. 

Anmeld

25. april 2013

Karla

Jeg har været til to scanninger allerede. Var afsted 6+4 og igen 7+4. Er rigtig glad for de ville følge mig og være sikre på at graviditeten udviklede sig normalt. Nu når jeg kun har oplevet at miste.

Jeg har ekstremt ømme og spændte bryster, som er næsten helt blå. De dage hvor der har været koldt har jeg været lige ved at besvime af smerte. Det føltes som en milliard knivstik i begge bryster.

Jeg har haft en del ligamentsmerter, men de er heldigvis stilnet lidt af.

Har hovedpine ofte. Har kvalme hver dag, men har endnu kun kastet op én gang, hvor jeg havde drukket et kæmpe glas juice alt for hurtigt

Jeg er meget træt og sover rigtig meget. Og så er jeg tørstig konstant!

Jeg skal have lavet vandrejournal når jeg er 10+0, så det vil dige d. 6. maj. Og så skal vi til NF d. 22. maj.

Jeg nyder at mærke symptomer og at føle mig gravid. Det er det største jeg nogensinde har oplevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.