40+3 og stadig gravid :(:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.173 visninger
23 svar
6 synes godt om
21. april 2013

1990h

Øv hvor er det frustrerende at nå hertil og og der stadig intet er sket endnu og der ikk føles den vilde ændring på kroppen.

Får flere smertefulde jag når hun bevæger sig end hid til men hun er tilgengæld også blevet mere stille derinde. Der går til langtid imellem at hun er aktiv også pludselig så er der lidt gang i hende igen.

Hvad med jer?.hvornår fødte i første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

B&J

jeg fødte 9 dage før tid..... men vandet gik også bare ud af den blå luft..

men ja babyen kommer når man er klar hvis man ikke skal sættes igang

men håber hun snart kommer ud til jer for det kunne jo være dejligt og ja man mærker ikke så meget liv når man er så langt henne de er jo ved at være store

sender en masse veer til dig

Anmeld

21. april 2013

komodo

fødte 38+0 første gang, 40+5 anden gang, 31+4 tredje gang og 39+2 fjerde gang, så vidt forskelligt ...

Masser af vestøv til dig, så du kan slippe af med graviditetsgenerne og få bebse i armene, rigtig god fødsel når du når dertil

Anmeld

21. april 2013

hautecouture

1990h skriver:

Øv hvor er det frustrerende at nå hertil og og der stadig intet er sket endnu og der ikk føles den vilde ændring på kroppen.

Får flere smertefulde jag når hun bevæger sig end hid til men hun er tilgengæld også blevet mere stille derinde. Der går til langtid imellem at hun er aktiv også pludselig så er der lidt gang i hende igen.

Jeg fødte dagen efter termin.

min oprindelige termin hed, efter udregning, 30. august det blev så lavet om ved 1. scanning til 29. august - hun kom den 30. kl 05.21 

Jeg var også blevet VANVITTIG hvis jeg havde gået dage over tid tror jeg ... Som i virkelig vanvittig 

Anmeld

21. april 2013

1990h

Tak for jeres svar

IIhj havde man da bare født dagen før termin så havde man ikk noget til at blive så frustreret som nu. Hehe

Tik tok tik tok

Anmeld

21. april 2013

LaSeIs

jeg fødte 37+2, men tror da der sker noget indenfor de næste dage... han/hun skal nok snart komme ud til dig

Anmeld

21. april 2013

Benjamins'mor

Jeg fødte 40+6 med hjælp fra ve-drop.

Anmeld

21. april 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

41+6, sat igang 41+5

Anmeld

21. april 2013

Kamulla

Fødte 40+4 og de 4 dage over tid, føltes som 4 mdr over tid! 

Vestøv i din retningers 

btw.. Jeg fik ve storm ud i det blå og han er født på 3 timer fra aller første ve

Anmeld

21. april 2013

BABYPIGEnr4

1990h skriver:

Gik 9 dage over 3. gang. Fik rådet at spise 1 råt blomkål. Det gjorde jeg så til aftensmad og kl. 08.00 næste dag havde jeg født. Det satte så meget gang i tarmene at det satte veerne og fødslen i gang.

Kærligst Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.