Syet efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. april 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder..

Da jeg for 4 år siden fødte, blev jeg klippet og selvfølgelig derefter syet.
Min syning skred lidt fra hinanden inden for de første dage efter, men lægerne mente det ville blive pænt alligevel.
Så dengang fik jeg noget bedøvende creme jeg skulle smøre aet med.

Jeg har aldrig haft problemer med det, men NU. Ja faktisk 4 år efter har jeg virkelig ondt i det.
Når der bliver trykket på det, eller ved sex

Nogen a jer der har prøvet det ?
Synes det virker mega mærkeligt, at det kommer nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder..

Da jeg for 4 år siden fødte, blev jeg klippet og selvfølgelig derefter syet.
Min syning skred lidt fra hinanden inden for de første dage efter, men lægerne mente det ville blive pænt alligevel.
Så dengang fik jeg noget bedøvende creme jeg skulle smøre aet med.

Jeg har aldrig haft problemer med det, men NU. Ja faktisk 4 år efter har jeg virkelig ondt i det.
Når der bliver trykket på det, eller ved sex

Nogen a jer der har prøvet det ?
Synes det virker mega mærkeligt, at det kommer nu..

Jeg har det samme. Det er så kun 2år siden. Det begyndte nok for ca et halvt år siden.

Nu har jeg taget mig sammen og skal til læge på tirsdag.
Det gør ondt flere dage efter vi har haft sex. Mest når jeg tørre mig efter toilet besøg.

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg har det samme. Det er så kun 2år siden. Det begyndte nok for ca et halvt år siden.

Nu har jeg taget mig sammen og skal til læge på tirsdag.
Det gør ondt flere dage efter vi har haft sex. Mest når jeg tørre mig efter toilet besøg.

Lige præcis, jeg har droppet det at tørre mig med toiletpapir og bruger derfor vådservietter .. Meeen av, har måtte holde ud mens min kæreste og jeg har haft sex, og igår måtte jeg afvise ham total fordi det gør så ondt.
Men mærkelig nok gør det ikk ondt almindeligvis. Kun når der røres dernede

Men hvad jeg kn se ved hjælp af spejl er det arret der driller
Var ellers ved læge torsdag, og hun nævnte intet om noget der så forkert ud. Og kan heller ikk selv se nogle 'fejl' kun at det gør mega ondt når det bliver rørt..

Anmeld

20. april 2013

Majeha

Ikke helt det samme. Fødte også for 4½år siden og blev klippet og syet 3 kvarter. Døjede meget med smerter i nogle måneder efter fødslen, men ikke siden. Siden dengang har jeg nok været "tjekket" dernede omkring 30-40 gange (ifb. med graviditet) både af læger, jm og gyn, uden noget er blevet nævnt. Men til 8 ugers undersøgelsen efter min sidste graviditet, (blev ikke syet der, og det lavede ingen "skade" dernede) spurgte lægen, om hvor meget syningen irriterede mig, og om jeg ville have det gjort om, for den var syet helt forkert  Hmm, havde intet mærket til det, og takkede pænt nej, da jeg ingen gener har.

Men hvis du har gener eller smerter, så kan det åbenbart gøres om, også her 4 år efter.

Anmeld

20. april 2013

MyLove E

Anonym skriver:

J

Lige præcis, jeg har droppet det at tørre mig med toiletpapir og bruger derfor vådservietter .. Meeen av, har måtte holde ud mens min kæreste og jeg har haft sex, og igår måtte jeg afvise ham total fordi det gør så ondt.
Men mærkelig nok gør det ikk ondt almindeligvis. Kun når der røres dernede

Men hvad jeg kn se ved hjælp af spejl er det arret der driller
Var ellers ved læge torsdag, og hun nævnte intet om noget der så forkert ud. Og kan heller ikk selv se nogle 'fejl' kun at det gør mega ondt når det bliver rørt..

Jeg er heller ikke i tvivl om at det er i syningen.. Nu har vi ikke så meget sex fortiden. Mest pga manglende overskud.men også fordi det gør ondt. Kan ikke holde smerten ud ret længe.

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg er heller ikke i tvivl om at det er i syningen.. Nu har vi ikke så meget sex fortiden. Mest pga manglende overskud.men også fordi det gør ondt. Kan ikke holde smerten ud ret længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.