(februar) 5 Måneders vaccine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Mira0911

Er der nogen af jer der er ved at nå den tid at jeres barn skal ind og have den ?

Julie skal ind og have sin på Mandag - Er meget spændt på hvordan hun tager det denne gang...
Om hun er ligeså sej som sidste gang, sad og smilte til lægen, lige indtil hun begyndte at sprøjte væsken i låret... Hun sagde ikke noget til stikket, først da væsken skulle ind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina har lige fået sin 3 mdr.s vaccination, så der er lidt tid til, at vi skal afsted igen.

Jeg er sikker på, at din prinsesse nok skal klare det lige så flot som sidste gang

Anmeld

29. juni 2009

Diana...

Er hun allerede ved at være 5 måneder uhh det går altså stærkt.

Lucas skal slut næste måned og jeg glæder mig over hoved ikk   Lucas tog det ikke særlig godt sidst han tudet inden nålen nærmet ham og tudet til han kom i barnevognen igen. Og fik høj feber om aften  Og den første skulle være den mildelste (staves) så her glæder vi os ikke men han skal jo have den.

Jeg tror og håber hun klare det lige så godt som sidst 

Knus Diana

Anmeld

29. juni 2009

Moar'en

Vi skal også afsted i slutningen af Juli.

Anmeld

29. juni 2009

Muffinmus

Nej, det er ikke så længe siden hun fik den anden og der skal jo som minimum gå 2 mdr i mellem hvis ikke mere...så det bliver senere

Anmeld

5. juli 2009

Tailia

Dutte84 skriver:

Er der nogen af jer der er ved at nå den tid at jeres barn skal ind og have den ?

Julie skal ind og have sin på Mandag - Er meget spændt på hvordan hun tager det denne gang...
Om hun er ligeså sej som sidste gang, sad og smilte til lægen, lige indtil hun begyndte at sprøjte væsken i låret... Hun sagde ikke noget til stikket, først da væsken skulle ind...

Mine to dejlige drenge har lige været afsted for 2 uger siden.....denne gang var de syge med høj feber i 3,5 døgn. Lægen fik ret - han sagde at vi skulle forvente at det ville tage ½ døgn længere denne gang.....jubii tænkte jeg da de ellers ikke gør som forventet med alt andet

Tvillinger der er fødte lidt for tidligt gør ofte tingene i deres eget tempo...
tailia
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Tailia skriver:

Mine to dejlige drenge har lige været afsted for 2 uger siden.....denne gang var de syge med høj feber i 3,5 døgn. Lægen fik ret - han sagde at vi skulle forvente at det ville tage ½ døgn længere denne gang.....jubii tænkte jeg da de ellers ikke gør som forventet med alt andet

Tvillinger der er fødte lidt for tidligt gør ofte tingene i deres eget tempo...
tailia

Hold op hvor er da bare skønne der ligger de rigtig og putter 

Knus Diana

Anmeld

7. juli 2009

MoarViborg

Dutte84 skriver:

Hvad så.. hvordan gik det i går? Var det meget slemt, eller var Julie bare sej som sidst?  

Anmeld

7. juli 2009

MoarLK

Lotus skal i morgen formiddag, og jeg glæder mig bestemt ikke til det.
Sidste gang havde hun feber i 2 dage, så håber da ikke at den er værrer denne her gang.
Jeg havde det så dårligt sidst - tænk at man frivillig udsætter sit barn for sådan en gang smerte. Var så tæt på selv at sætte mig til at tude, for Lotus havde aldrig grædt sådan som hun gjorde den dag oppe hos lægen.

Anmeld

11. juli 2009

Mira0911

Trineviborg skriver:

Hvad så.. hvordan gik det i går? Var det meget slemt, eller var Julie bare sej som sidst?  

Hun klarede det så flot... Ligesom sidste gang... Hun kom med to piv, så var det det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.