Led du af opkastning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2013

Nadja Mathiesen

Jeg har siden starten af min graviditet haft meget kvalme, flere gange gennem dagen. Men jeg har siden uge 9, begyndt at kaste op. Jeg er nu i uge 12 og jeg kaster nu op hverdag, men havde jo en formodning om at kvalmen ville forsvinde i disse uger, men nu er den forvandlet til opkastninger... 

Hvordan havde i andre det? Og hvornår gik det over, eller gik det over? Og har i nogle gode råd til kvalme/opkastning ???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Frk.S

Jeg havde meget let kvalme - men ikke så slemt så jeg kastede op. 

I en periode havde jeg lidt kiks til at ligge ved min seng, som jeg så spiste inden jeg stod op. Ellers kunne jeg holde det ret meget i skak hvis jeg ikke blev for sulten og holdt mig væk fra de få ting, som jeg bare slet ikke kunne have.

En overgang kunne jeg slet ikke have hakket kød i nogen form (kunne faktisk næsten ikke engang klare synet af det). Så det holdt jeg mig fra. Og så spiste jeg i en periode meget rugbrød til aften i stedet for varm mad. Det var dét jeg havde lyst til, og hvis jeg overholdt det blev kvalmen aldrig rigtig slem. 

Anmeld

20. april 2013

2721

Ja, det gjorde jeg, kunne ikke køre bil, gå ture eller noget som helst, ALT gjorde mig bare dårlig
Kan ærlig talt ikke huske hvornår det stoppede

Anmeld

20. april 2013

pcoramt

Nadja Mathiesen skriver:

Jeg har siden starten af min graviditet haft meget kvalme, flere gange gennem dagen. Men jeg har siden uge 9, begyndt at kaste op. Jeg er nu i uge 12 og jeg kaster nu op hverdag, men havde jo en formodning om at kvalmen ville forsvinde i disse uger, men nu er den forvandlet til opkastninger... 

Hvordan havde i andre det? Og hvornår gik det over, eller gik det over? Og har i nogle gode råd til kvalme/opkastning ???? 

årh den kære kvalme.. jeg havde rigtig meget fra uge 5 til uge 12 men så stoppede de igen, både med og uden opkastninger..

nogle mener jo at den der lider rigtig meget af kvalme får piger

Anmeld

20. april 2013

Nadja Mathiesen

pcoramt skriver:

årh den kære kvalme.. jeg havde rigtig meget fra uge 5 til uge 12 men så stoppede de igen, både med og uden opkastninger..

nogle mener jo at den der lider rigtig meget af kvalme får piger

Jeg tænkte nemlig også at det ville stoppe omkring uge 12 så er lidt små tosset så er der i hvertfald INGEN tvivl om at jeg går en pige hvis det er sådan 

Anmeld

20. april 2013

Nadja Mathiesen

Frk.S skriver:

Jeg havde meget let kvalme - men ikke så slemt så jeg kastede op. 

I en periode havde jeg lidt kiks til at ligge ved min seng, som jeg så spiste inden jeg stod op. Ellers kunne jeg holde det ret meget i skak hvis jeg ikke blev for sulten og holdt mig væk fra de få ting, som jeg bare slet ikke kunne have.

En overgang kunne jeg slet ikke have hakket kød i nogen form (kunne faktisk næsten ikke engang klare synet af det). Så det holdt jeg mig fra. Og så spiste jeg i en periode meget rugbrød til aften i stedet for varm mad. Det var dét jeg havde lyst til, og hvis jeg overholdt det blev kvalmen aldrig rigtig slem. 

Jeg har prøvet med kiks, og vand og undgå syreholdighed mad osv. Men uanset hvad syntes jeg nærmest jeg får kvalme.. det kunne være at jeg skulle holde øje med om der er noget, som du siger med kød  

Anmeld

20. april 2013

Nadja Mathiesen

2721 skriver:

Ja, det gjorde jeg, kunne ikke køre bil, gå ture eller noget som helst, ALT gjorde mig bare dårlig
Kan ærlig talt ikke huske hvornår det stoppede

Jeg havde ikk kastet op i morges, men så da mig og min kæreste gik en tur i Rema, der kom det for alvor, og da jeg stod over gryderne kom opkasten... puha kan ikk finde ro i kroppen 

Anmeld

20. april 2013

Miss Church

Nadja Mathiesen skriver:

Jeg kastede op hver dag indtil uge 20  Ribena saft, vindruer og mågeklatter (bolcherne) var det der virkede bedst på min kvalme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.