Bliver jeres unger liggende i sengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

LinLin

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

2babygirls

MorDk skriver:

...når I har sagt Go'nat?

Vores dreng er 2,7 mdr. og gør IKKE!! Derfor må vi blive inde ved ham til han sover. Det tager (inkl. historielæsning) mellem 15-50 minutter. Det er sådan lidt forskelligt. SUK! Men lige nu fungerer det OK. MEN jeg tænker... hvornår kan jeg forvente han bliver liggende i sin seng?

Ja, altid. Hun kalder bare i stedet for hvis hun vil have en ny bog at kigge i.

1 gang kom hun fordi hun havde det skidt og lavet i bleen, men ellers ikke.

Vi har ikke gjort for at hun ikke må gå ud. Men det er som om jorden er giftig  

Anmeld

20. april 2013

Loa

Altid.......

Vildt mærkeligt.. På trods af hun ikke ligefrem er en der jubler over at skulle i seng, så har hun alligevel aldrig forladt sin seng efter hun er puttet
Virkelig spøjst.....

Anmeld

20. april 2013

Mum33

Ja det gør han  han sover to min efter vi har puttet ham. 

Anmeld

20. april 2013

MorDk

Hold nu op hvor er jeg MISUNDELIG på jer...

Anmeld

20. april 2013

Hvem?

Vores dreng er 2,7 mdr. og gør IKKE!! Derfor må vi blive inde ved ham til han sover. Det tager (inkl. historielæsning) mellem 15-50 minutter. Det er sådan lidt forskelligt. SUK! Men lige nu fungerer det OK. MEN jeg tænker... hvornår kan jeg forvente han bliver liggende i sin seng?

Det jeg gjorde ved begge var, at hver gang de stod ud af sengen, gik jeg ind, fulgte dem i seng, puttede dem, og sagde godnat og sov godt

Dette kunne jeg gøre omtrendt en million gange hver aften, jeg sad udenfor deres døre med en stak ugeblade, så gik tiden da med et eller andet

Det tog lidt tid, men samme rutine hver eneste aften, nu ligger de begge i sengen og falder i søvn selv når de blir puttet

De er nu 2,5 og 3 år  og kom i deres juniorsenge da de var omkring 2 år

Anmeld

20. april 2013

NinaNymannMadsen

den bette af vores bliver i sin seng hun er 18 mdr.

men den store på snart 4 kommer rendende flere gange i løbet af aftenen.
der er intet vi har gjort der har hjulpet. vi har prøvet stort set alt. det er kun de dage hvor hun virkelig er træt hun bliver der inde.

Anmeld

20. april 2013

FruStolpe

MorDk skriver:

Jeg tør næsten ikke skrive det men here goes.

Vores datter kom i junior seng for ca 2 mdr siden, og hun er ikke 1 eneste gang stået op selv. Hverken om aftenen eller om morgenen.

-så nu hvor jeg har sagt det, skal det lige passe at hun begynder på det

Bella er 2½ år

Anmeld

20. april 2013

MorDk

FruStolpe skriver:

Jeg tør næsten ikke skrive det men here goes.

Vores datter kom i junior seng for ca 2 mdr siden, og hun er ikke 1 eneste gang stået op selv. Hverken om aftenen eller om morgenen.

-så nu hvor jeg har sagt det, skal det lige passe at hun begynder på det

Bella er 2½ år

Det kender jeg hehe men håber for dig at hun bliver liggende *S*

Jeg er SÅ misundelig...

Anmeld

20. april 2013

Janni.

Ja rent held, intet vi som forældre har lært ham.

Faktisk virker hverken ben eller arme før han har fået mindst 2 skefulde øllebrød. Underlig idé han har fået dér.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.