Hej Piger,
Jeg har et lille dilemma, som jeg simpelthen ikke kunne løse med Google, så nu håber jeg at i kloge kvindfolk kan hjælpe mig
Sagen er den, at min mand og jeg har besluttet at gå i gang med baby nr 2, og jeg har derfor lige smidt p-pillerne. Samtidig har jeg taget det spring at søge ind på drømmestudiet selvom jeg endnu ikke er færdig med min nuværende uddannelse. Og mod alt forventning er jeg smuttet igennem nåleøjet og videre til optagelsesprøve.
Det betyder at jeg jo "risikere" at skulle starte mit drømmestudie som gravid. Det i sig selv ville som sådan være ganske fint. Men problemet er, at jeg i min første graviditet, var ved at føde allerede i 24. Uge. Da jeg var indlagt, fortalte lægen mig, at de næste gang vil følge mig nøje, og evt sygemelde mig allerede i 12. uge.
Så det kunne jo meget vel tænkes, at jeg når at blive sygemeldt inden studieåret overhovedet er startet. Og hvis det bliver tilfældet, er jeg meget i tvivl om, om det så vil betyde, at jeg mister pladsen, og må søge ind igen til næste år. Er der nogen som har været ude for det samme?
På forhånd tak!
Tine
Anmeld