Med blandede følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Munder

Vi fik solgt Andrea's barnevogn i går, og det var altså med blandede følelser.

Jeg var rigtig glad for at den blev solgt til en god pris, da den bare står og fylder, men jeg var da noget trist over at skille mig af med den, vi har jo været så glad for den.

Men fornuften siger mig ,at det er dumt at have den stående, når vi endnu ikke er sikre på at der skal komme flere unger.

Men det gør det da mere virkeligt, at min lille unge er blevet stor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Stumpen

Ja vi ved jo godt at det har taget dig lidt tid at indse at de snart er 3 -TRE- år

Nu ville jeg ikke have noget imod at smide Mathildes barnevogn ud, da vi aldrig har været glade for den, men kunne godt forestille mig at det er hårdt når man har haft den modsatte følelse.... Men vil da mene at I gør det rigtige, når den nu bare står og fylder..

Anmeld

29. juni 2009

3rollinger

Det er maaske fordi jeg har en spritny baby paa vej, men jeg har det lige omvendt, jeg synes det er saa dejligt at Daniel snart fylder 3 aar.

Jeg nyder virkelig den alder hvor de bliver mere selvstaendige mht at kunne goere mange ting selv. Og hvor man begynder at kunne rigtig snakke med dem og de kommer med saa mange sjove og kloge kommentarer. For vores vedkommende sker der en masse med ungerne naar de starter i skole og det skal Daniel jo til september.

Og barnvogn eller ej, saa bliver Andrea jo alligevel snart 3 aar  

Jeg tror du maa op paa hesten igen, Dorthe, eller manden (det giver nok stoerre gevinst) hi hi.

Anmeld

30. juni 2009

Munder

Ja, jeg er langsomt ved at accepterer, at Andrea bliver 3 år 

Jeg synes bare hun er så stor. Men men jeg nyder nu også den alder hun har. Der går jo ikke en dag uden der kommer guldkorn ud af hende. Det er virkelig en dejlig alder

Jeg er dog ikke sikker på, at vi skal op på hesten lige nu.....måske om nogle år (det er store ord fra min mund)

God sommervarmedag
Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.