Igår da jeg sad og surfede lidt rundt faldt jeg over denne (i mit hoved) super smarte præventionsmetode!
Jeg er selv imod at putte for meget kemi ind i min krop, så denne præventionsmetode er helt perfekt, og så er den endda ligeså sikker som p-piller, og mere sikker end en kobberspiral.
Vidunderet hedder en "Lady Comp". Det er en lille computer, og den virker ved, at man hver morgen når man vågner måler sin temperatur. Lyser den grønt er man "sikker", og kan dyrke sex uden risiko/chance for at blive gravid. Lyser den rød betyder det at man er fertil.
Og så er det jo lige at jeg tænker, at man jo også kan bruge den til pb i stedet for at købe sig fattig i ægløsningstest. Den tager nemlig højde for hvor lang tid sædceller kan holde sig levende, og den lyser altså ikke kun rød den dag man har ægløsning.
En sidste ting jeg tænkte på, var at man jo fint kan bruge den efter man har født. Mange er jo påpasselige med at tage p-piller osv. pga. hormonerne hvis de ammer, og her er den jo helt perfekt. Det skal dog siges, at jeg ikke ved hvordan den fungerer efter fødslen, hvor mange jo har en uregelmæssig cyklus.
Den fungerer også sådan, at jo længere tid man har brugt den, jo flere data har den omkring ens cyklus, hvilket jo kun er en fordel.
Jeg har dog ikke selv prøvet den endnu, men er helt solgt! 
Tilsvarende kan man også få en "Baby Comp" som har nogle flere funktioner i forbindelse med planlægning af familieforøgelse. Den fortæller hvornår man har chance for at blive gravid, kan efter sigende forudsige kønnet på barnet (Hmm, lyder lidt for "vildt" til at være sandt"), men det smarteste af alt er, at den blot ud fra din temperatur kan fortælle om du er gravid - så slut med at bruge penge på graviditetstests.
"Lady Comp'en" kan senere konverteres om til en "Baby Comp".
Nå det blev en lang smøre! 
Her kan i se et link til "computeren". Man kan også finde mange videoer på youtube.
http://www.highonlife.dk/shop/produkt-detaljer.aspx?sku=2010#
http://www.ladycomputer.com/introduction.htm