Hvad skal mine børn have på til fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
26 svar
8 synes godt om
19. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej damer! Jeg er i dilemma! er frygtelig perfektionistisk visuelt og ned i små detaljer og overvejelser. Ungerne skal til fotograf i morgen og har sust rundt for at skaffe det rigtige outfit og bliver nu i tvivl igen. Hvad synes i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Bshizzle

Billede nr. 2.. ... super flot..!

Anmeld

19. april 2013

PernilleogLouis

Jeg ville vælge det første billed - syns de to sæt passer godt sammen

Anmeld

19. april 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Bshizzle skriver:

Billede nr. 2.. ... super flot..!

Også det jeg hælder mest til lige nu. Uha det er svært  har så store forventninger til imorgen 

Anmeld

19. april 2013

sommerbarn<3

PernilleogLouis skriver:

Jeg ville vælge det første billed - syns de to sæt passer godt sammen

Ja og den bluse har jeg skaffer efter meget besvær. Men blev i tvivl om jeg synes det er lidt for popsmart med logo print 

Anmeld

19. april 2013

raca

jeg ville fravælge logoprint.. man skal jo også gide at se på billedet uden det virker kikset, og alt for meget jaaa du var nok barn i 2013 agtig..

så noget klassisk jeg havde nok bare valgt ensfarvede trøjer til begge unger ala den der er i det sidste sæt, synes kjole og skjorter bliver for opstavlet.. men hvad klæder dine børn?

Anmeld

19. april 2013

PernilleogLouis

sommerbarn<3 skriver:

Ja og den bluse har jeg skaffer efter meget besvær. Men blev i tvivl om jeg synes det er lidt for popsmart med logo print 

Ha ha jeg elsker nu det logo og syns sættet er så fint og samtidig meget naturligt - øh okay måske ik forklaret så godt men håber du forstår

Anmeld

19. april 2013

sommerbarn<3

PernilleogLouis skriver:

Ha ha jeg elsker nu det logo og syns sættet er så fint og samtidig meget naturligt - øh okay måske ik forklaret så godt men håber du forstår

Jo forstår :-) kan også godt lide det, meeen ved ikke rigtigt.

Anmeld

19. april 2013

Mother-love

2 eller 3

Anmeld

19. april 2013

sommerbarn<3

raca skriver:

jeg ville fravælge logoprint.. man skal jo også gide at se på billedet uden det virker kikset, og alt for meget jaaa du var nok barn i 2013 agtig..

så noget klassisk jeg havde nok bare valgt ensfarvede trøjer til begge unger ala den der er i det sidste sæt, synes kjole og skjorter bliver for opstavlet.. men hvad klæder dine børn?

Også det jeg tænker. Hælder mest til sættet på nr. To billede. Bukserne til drengen er sådan posede, og skjorten er ikke sådan fin fin, men lidt afslappet look. Pigen har jeg ingen andre muligheder til da hun ikke bor hos os (weekendbarn) og det tøj der er det eneste jeg har til hende. Vi skal være ved fotografen 9:30 så når ikke et smut ned og købe andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.